Σελίδες

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

"Captured orbs"- earrings from copper!!

Hi my friends!! Hope you are all fine !!  I want to show you one pair of earrings with a touch of magic!!!
You all have probably heard about orbs!
"Orb" is the term that describes unexpected, typically circular artifacts that are captured during low-light instances where the camera's flash is used, such as at night or underwater, or where a bright light source is near the camera!!
Despite the fact that the orbs phenomenon is proved as a result from retro-reflection of light, off solid particles (e.g. dust, pollen), liquid particles (e.g. water droplets, especially rain), or other foreign material within the camera lens, some people believe that orbs backscatters ( that's how it is also called) has been broadly interpreted as a highly variable range of paranormal phenomenon without verifiable causation, including invisible spirits, auras, angels, ghosts, energy fields, psycho-energetic artifacts, energy balls etc.

Γειά σας φίλοι μου!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά !! Θέλω να σας δείξω άλλο ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με λίγο άγγιγμα μαγείας!!! Πρώτα όμως θέλω να σας εξηγήσω τί είναι οι φωτεινές "σφαίρες" ή στα αγγλικά Orbs! 
"Σφαίρες" είναι ο όρος που περιγράφει απρόσμενα, συνήθως κυκλικά αντικείμενα που συλλαμβάνονται κατά τη διάρκεια φωτογράφισης με φλάς ή κατα τη διάρκεια περιπτώσεων  χαμηλού φωτισμού,  όπως τη νύχτα ή υποβρύχια ή όταν μία φωτεινή πηγή φωτός είναι κοντά στην κάμερα!
Παρά το γεγονός ότι το φαινόμενο αυτών των φωτεινών σφαιρών έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να προκύψει απο αντανάκλαση του φωτός, όπως από σταθερά σωματίδια ( π.χ. σκόνη, γύρη), από υγρά σωματίδια ( π.χ. σταγονίδια νερού, κυρίως βροχής) ή άλλα ξένα σώματα μέσα απο το φακό της κάμερας, κάποιοι πιστέυουν ότι οι σφαίρες οπισθοδιασποράς ( ονομάζονται και έτσι)  ερμηνεύονται ώς ενα ανεπιφύλακτα μεταβλητό εύρος των παραφυσικών φαινομένων χωρίς να επαληθέυεται όμως η αιτιώδη συνάφεια. Πιστέουν ότι αυτές οι σφαίρες φωτός είναι μή ορατά πνεύματα, αύρες, άγγελοι, φαντάσματα, πεδία ενέργειας, ψυχο-ενεργητικά αντικείμενα, μπάλλες ενέργειας κ.ά !!
...

Well..whatever these shinny Orbs that we see in our photos are, i managed to capture some in my copper rings and wire and made a pair of earrings!! ;οD I cannot tell you how....it's a secret !!! hahaha...magical...isn't it?!!!
I tell you the truth..see below!! ;o)

Πάντως, ό,τι κι άν είναι αυτές οι φωτεινές σφαίρες που εμφανίζονται στις φωτογραφίες μας κάποιες φορές, εγώ κατάφερα να παγιδεύσω μερικές μέσα σε χάλκινα κρικάκια και σύρματα και να τις κάνω σκουλαρίκια!!! Δέν μπορώ να σας πώ πώς τις έπιασα...είναι μυστικό!! χάχάχά! Μαγικό...δέν είναι;!!!
Αλήθεια λέω...δείτε τα...!
  

Transparent glass orbs ( beads), trapped in copper rings and wire..and two smaller transparent "orbs" that  hover between the copper chains!! 
Γυάλινες διάφανες "σφαίρες" (χάντρες ;ο) , παγιδευμένες σε χάλκινο σύρμα και χάλκινα κρικάκια.. και μία μικρότερη γυάλινη σφαίρα που αιωρείται ανάμεσα απο χάλκινες αλυσίδες!!  


If you want to know more details about "orbs" check this link! 
Άν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για τις "σφαίρες" φωτός πηγαίντε σε αυτό το  link!  
http://en.wikipedia.org/wiki/Orb_(optics)

I found some beautiful photos of orbs to show you!! Some are real photos and some are orbs created from designers!!

Βρήκα μερικές όμορφες φωτογραφίες με "σφαίρες" να σας δείξω!! Κάποιες είναι απο αληθινές φωτογραφίες και κάποιες είναι δημιουργημένες απο designers!!

First the orbs that we often see in our photos many years now...
Πρώτα οι φωτεινές σφαίρες που βλέπουμε στίς φωτογραφίες μας χρόνια τώρα...






And some designed Orbs !!!
Και μερικές τεχνητές "σφαίρες"!!!





source for this image: http://exper.3drecursions.com/2007/09/12/orb-recursive/


And a last faεry magical image of an amazing painter artist i discovered, Richard Ficker !!
Και ένα μία τελευταία μαγική ζωγραφιά απο έναν εκπληκτικό ζωγράφο, τον Richard Ficker !!

"Butterflies and Orbs"



http://richardficker.com/

Isn't it super beautiful..?!!!
Δέν είναι πανέμορφο..;!!!

 Take care my beautiful friends and... don't forget to always transmit your inner light !!
Να περνάτε καλά και... μήν ξεχνάτε... να εκπέμπετε πάντα το εσωτερικό σας φώς !!


Wishing you a magical Full- Moon !!! Α bright orb that we can all see with naked eye !!! :o) Lots of kisses!!
Σας εύχομαι μία μαγευτική και μαγική Πανσέληνο !!! Μία φωτεινή "σφαίρα" που όλοι μπορούμε να δούμε με γυμνό μάτι !!  Πολλά φιλιά!!

24 σχόλια:

  1. Και τα σκουλαρικάκια όμορφα, & οι φωτογραφίες μας ταξίδεψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφα οσα μας παρουσίασες!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοριτσι μαγεμενες οι φωτο..τα σκουλαρικια σου ειναι μαγεμενα..εχουν πολυ ομορφο χρωμα..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου, Μυρσινάκι!
    Με άφησες άφωνη με τις "Μαγικές" σου σφαίρες!
    Κατ' αρχήν δεν έτυχε να δω ποτέ τέτοιες σφαίρες φωτός και δεν γνώριζα καν την ύπαρξή τους!!!
    Όσο για τα σκουλαρίκια...απίστευτα!!! Πολύ πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mirsini....oh wow!! These earring are phenomenal..SO gorgeous..magical and so full of enchantment! I love your creative magic..they are super powerful...stunningly beautiful!! I love orbs and their magic...beautiful photos and images..yay..
    HUgs magical kindred!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια. Παραπέμπουν σε νεράιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τέλειααααα!!!!!!!!!!Καλημέρα και φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μυρσινάκι μου, τα σκουλαρίκια είναι καταπληκτικά!!! Σ' ευχαριστούμε για τις γνώσεις που μοιράζεσαι μαζί μας! Τέλειες οι φωτογραφίες! Υπάρχεις παντού μαγεία, δε νομίζεις; Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!!!Οι εικόνες με τις σφαίρες είναι τόσο μαγευτικές και τα σκουλαρίκια πανέμορφα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυρσίνη καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου,είναι πανέμορφο!!!Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου και εύχομαι να περνάς και εσύ από το σπιτάκι μου και να τα λέμε!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απίθανα τα κοσμήματα σου γατοφιλενάδα μου!!!!!!

    σε περιμένει ένα παιχνίδι στο blog μου πολλά φιλάκια !!!! http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/03/tag-game.html happy weekend!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νεραιδένια γατοφιλενάδα μου τι όμορφη ανάρτηση!!! Πως μου αρέσουν όλα αυτά τα μαγικοανεξήγητα και μυστηριώδη! Και βέβαια τα πανέμορφα σκουλαρίκια σου!!! (Διάβασα και τις ερωτήσεις της Βιβίκας είδες σύμπτωση ε?) Φιλάκια πολλά πολλά αγαπημένο μου Μυρσινάκι, καλό βράδυ και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μυρσινάκι μου σου απάντησα στο blog μου ,απλά έρχομαι εδώ να συμπληρώσω κάτι,εμμμ τι ήθελα να πω το ξέχασα...ααα για το θέμα της φιλίας που λες αν υπάρχει φιλία αληθινή..αφού οι άντρες μας είναι και οι καλύτεροι μας φίλοι υπάρχει αληθινή φιλία έτσι δεν είναι κοριτσάκι μου; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τα σκουλαρίκια υπεροχα! Απλά υπέροχα....Το πάντρεμα με τις σφαίρες που υπάρχουν γύρω μας...μαγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Estou encantada com os brincos.
    Sempre lindas suas fotos.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`♥✿⊱╮
    °`♥✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοριτσάκι μου!!! Τα σκουλαρίκαι σου είναι τέλεια!!! Συνέλαβες δύο σφαίρες από τον κόσμο μας και τις φυλάκισες στα σκουλαρικάκια σου; Σε φιλώ, καλό Σαββατοκύριακο να έχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία ανάρτηση Μυρσινάκη μου...πόσο όμορφα τα σκουλαρίκια σου...και πολύ ωραία όλα αυτά που λες για τις σφαίρες φωτός...και οι φωτο πολύ ωραίες...χάρηκα πάρα πολύ που σε είδα ξανά στην συνάντηση και ελπίζω η επόμενη να γίνει πιο σύντομα...φιλιά πολλά..χαρούμεν Κυριακή και χαρούμενη εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία τα γράφεις μικρούλα...και τα σκουλαρίκια σου πανέμορφα! Αυτές οι σφαίρες στις φωτογραφίες...μυστήριο...είδα πρόσφατα μία και είχε όλες τις προϋποθέσεις να είναι κάτι...άσε δεν λέω άλλα γιατί δεν είμαι και πολύ φανατική των μεταφυσικών...Προσπαθώ να το εκλογικεύσω...Καμιά σφαίρα από τις άλλες ετοίμασες;Φιλιά Μυρσινούλα μου...καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. So very gorgeous, Mirsini! I love your orb earrings...magical indeed. Have a lovely week, my sweet artist. Hugs to you, Mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εχω χάσει επεισόδια μικρό ξωτικό. Μέχρι να γράψω κάτι αξιοπρεπές στην προηγούμενη δημιουργία έκανες νέα και με εξέπληξες ευχάριστα για άλλη μία φορά. Χαλάλι σου που είσαι ασυνεπής στα μαθήματα, οταν φτιάχνεις τόσο ιδιαίτερα κοσμήματα,πού χρονος για σχηματάκια!!!Εσύ ζωγραφίζεις αλλού!
    Και μια που συμπεριλαμβάνεις στην ανάρτηση φωτεινά σχήματα, σου υπενθυμίζω τούτο δω http://kantomagapi.blogspot.com/2011/03/blog-post_18.html και στο αφιερώνω (ΔΕΝ ειναι προϊον επεξεργασίας).
    Φιλάκια πολλά μικρή μου (ναι,επανήλθες στις σωστές σου διαστάσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι σου έλεγα;Εγώ δεν το΄χω να σας το δείξω...Αλλά να μην την ενθαρρύνεις στην αποχή από τα μαθήματα...τα δικά μου σχήματα λες ''σχηματάκια'';;;;;;

      Διαγραφή
  21. περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος στο Μπαζαρ που κανουμε..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ!βρε Μυρσινάκι μου μου έλειψαν οι μαγικές σου φωτο.τι κάνεις μικρό μου?τα σκουλαρίκια είναι τέλεια!!μπράβο γατονεραιδα μου!!θα σου σττείλω mail για δες το !φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ηρθα να δω και τα υπολοιπα "captured orbs", Μυρσινάκι μου είναι πανέεεμορφα!!!!
    Εχω διαβάσει κι εγώ παλιότερα για τα orbs... Ενω σε κάποιες φωτογραφίες υποθέτεις ότι είναι αντανάκλαση σταγονιδίων, σε μερικές άλλες δεν μπορείς να το εξηγήσεις!!! (Ναι, είμαι κι εγώ φαν του μεταφυσικού!)
    Φιλάκια πολλά!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...