Σελίδες

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

The Fairy Money-boxes !!

Χαιρετώ την όμορφη blogoπαρέα...καλή Κυριακή !!!
Είμαι πολύ χαρούμενηηη.....πρώτον...γιατί κατάφερα να φτιάξω δύο κουμπαράδες και να τους στείλω στην Ρένα μας για τη χριστουγεννιάτικη φιλανθρωπική έκθεση και δέυτερον.... γιατί είχα και γρήγορη έμπνευση..και μάλιστα νεραιδένια έμπνευση...τί πρωτότυπο θα μου πείτε..χάχά.!!
Βλέπετε δέν μπορούσα να αφήσω τον ένα και μοναδικό μου κουμπαρά χωρίς παρέα...τον θυμάστε;!!..."Το τύμπανο του αρχηγού των Απάτσι", έτσι τον ονόμασε η Ρένα μόλις τον είδε...χάχά...πολύ ταιριαστό όνομα !!!
Οπότε...έφτιαξα δύο νεράιδες για να πάνε να τον βρούνε στη Θεσσαλονίκη..ναί καλέ!!...ο κουμπαράς των απάτσι είναι ήδη εκεί...και θα χαρεί πολύ όταν θα αντικρύσει τις δύο χαριτωμένες νεραιδο-φίλες του !!! Αυτές οι δύο γλυκούλες θα κρατήσουν την καλύτερη συντροφιά στον Απάτσι μου...χάχά !!
Σας παρουσιάζωωωω......τους νεραιδοκουμπαράδες μουυυ.....!!!

I salute the beautiful fellowship...have a good Sunday !!!
I'm veeery happy...first...because i managed to make two money-boxes and send them to Rena for the Christmas charity exhibition and...second...because i had fast inspiration and even more...fairy inspiration..!!!
You see...i couldn't leave my one and only money-box without company...do you remember;!!..."The Apache's leader drum", as Rena named it after she saw it...haha...very fitting name !!!
So...i made two fairies to go and find him in Thessaloniki...yes..my apache's money-box is already there...and he will be very happy when he will face his two cute fairy-friends !!! These two sweeties   will keep the best company to my Apache...haha !!
I present youuuuuu.... my fairy money-boxeeees....!!! 
  

Οι Νεράιδες λατρέυουν τα αστραφτερά στολίδια και αντικείμενα...
The Fairies love shiny objects and ornaments... 


.....λατρέυουν τα φύλλα.....
....they love leaves.....


...και ένα απο τα πιό αγαπημένα τους έντομα είναι οι λιβελούλες !!!
...and one of their most favourite insects are dragonflies !!!


Εννοείται πως τους αρέσουν πολύ και οι δαντέλες....οι κορδέλες....
It is also obvious how much they love lace...ribbons... 


...και οι φιόγκοι ( η πίσω μεριά των νεραιδοκουμπαράδων)...!!!
...and bows ( the back side of the fairy money-boxes)...!!!


Αυτά τα δέρματα είναι φανταστικά.....μόλις τα αντίκρυσα μαγέυτηκα με τα υπέροχα χρώματά τους.."O,τι πρέπει για νεραιδένιες δημιουργίες !! ",σκέφτηκα !!

These skins are fantastic...when i saw these i was impressed by their wonderful shinny colours..."All i need for fairy creations !! ", i thought !! 


Στο πάνω μέρος των κουμπαράδων έκοψα και κόλλησα στρογγυλά κομμάτια του ίδιου δέρματος απο την άλλη του πλευρά, αφού πρώτα έκοψα προσεχτικά τις σχισμές για τα κέρματα !!! Δηλαδή οι σχισμές υπήρχαν ήδη στα κουτιά απο γάλα νουνού που χρησιμοποίησα και απλά έκοψα παράλληλα την σχισμή στο δέρμα και τα κόλλησα απο 'πάνω !!!

At the top of the money-boxes i cut and glued round pieces of the same skins from the opposite side after i carefully cut the slots for the coins !!! Well...the slots were already on the cans of milk that i used and i simply cut along the slits and stuck them up !!!


Κόλλησα και αυτές τις μικρές μπρούντζινες λιβελούλες οι οποίες δίνουν την αίσθηση ότι ανοίγουν τις σχισμές των κουμπαράδων...χίχί...φαντασία είναι αυτή...καταλαβαίνετε... !!

I also glued these small bronze dragonflies which give the impression that they open the slots of the money-boxes...hihi....you know how imagination is...;0) !!  

Θα μου πείτε τώρα, όλα καλά και όμορφα αλλά όταν γεμίσει ο κουμπαράς...πώς  θα τον ανοίξουμε ;!! Πάντως, εγώ πιστέυω ότι ένας σωστός κουμπαράς δέν πρέπει να ανοίγει εύκολα...για να γεμίζει και εύκολα, οπότε ο μόνος τρόπος για να ανοίξει αυτός ο κουμπαράς είναι με ανοιχτήρι, όπως ανοίγουμε και κάποιες κονσέρβες...και μετά οι νεραιδο-κουμπαράδες μου μπορούν κάλλιστα να μεταμορφωθούν σε νεραιδο-μολυβοθήκες...χάχά !!!

Υοu will probably wonder how these money-boxes open when they are filled !! However...i believe that a proper money-box is not so good when it can be opened easily cause then it will also be difficult to get filled, so the only way to open these money-boxes is with a can opener...and then my fairy money-boxes can be easily transformed to fairy pencil-holders...haha !!!

Πρίν κλείσω αυτή την ανάρτηση θέλω να σας ενημερώσω ότι τον τελευταίο καιρό ο χώρος αποθήκευσης της πλαινής μου στήλης έχει τελειώσει και αυτός είναι και ο λόγος που δέν έχω αναρτήσει τα banner σας για τα φιλανθρωπικά και φιλοζωικά παζάρια ή τα banners για διάφορους δημιουργικούς και χαριστικούς διαγωνισμούς που συμβαίνουν τελευταία στην blogoγειτονιά μας και στην blogoχώρα γενικά !!
Έυχομαι να καταφέρω να το φτιάξω σύντομα αυτό το πρόβλημα !!
Είθε η υπόλοιπη μέρα σας να είναι όμορφη και γαλήνια !!
Πολλά φιλιά όμορφοί μου φίλοι !! ;ο)

Before i conclude this post i want to inform you that lately the storage of my side column is full and this is the reason that i didn't post any of the several banners for the charity bazaars or from the several interesting and creative competitions and giveaways happening in blogland !!
I hope i will manage to solve this problem soon !
May the rest of your day be beautiful and peaceful !!
Kisses my beautiful friends !! ;o)           


53 σχόλια:

  1. Φανταχτεροί και όμορφοι οι κουμπαράδες σου Μυρσινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχα χρώματα!!!!! Μπράβο Μυρσίνη για τους νεραιδένιους κουμπαράδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. !!!!!!!!!!!!!
    Είναι καταπληκτικοί οι κουμπαράδες σου!!!
    Τόσο που ζήλεψα....να φτιάξω κι εγώ! Δεν έχω φτιάξει ακόμη.
    Πολλά νεραϊδένια φιλάκια, Μυρσίνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρσίνη μου, υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπερό χρώμα, λαμπεροί κουμπαράδες!!!!!!Ξεχωριστοί!!!! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου άρεσαν πα΄ρα πολύ και τα φιογκάκια,φυλλαράκια και γενικά τα αξεσουάρ που έβαλες.Να δω που θα χωρέσουν όλοι-)))
    πολλά φιλιά,και ελπίζω να σας γνωρίσω όλες-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι νεράιδες έκαναν καταπληκτική δουλειά!
    Σε όλους μας αρεσουν εξαλλου και τα μοτίβα και τα χρωματα και τα αστραφτερά πραγματα! Κι η λεπτομέρεια με τη λιβελούλα στο καπάκι τους απογειώνει!
    Φιλιά ,καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σίγουρα θα κάνουν εντύπωση, γιατί τα χρώματά τους είναι πολύ ιδιαίτερα ! Και τί ωραία φτιαγμένοι και οι φιόγκοι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μυρσινάκι μου, καλησπέρα!!!!!!!
    Μου αρέσουν οι κουμπαράδες σου!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια τα ονόματα και τα δημιουργήματα!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίστευτα.. χρώματα!! πάρα πολύ ωραίοι και οι δύο συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα, Μυρσίνη μου!!! Είναι υπέροχοι!!!! Πάρα πολύ όμορφοι και οι δύο!!!! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Oh, these are gorgeous! Well done, Mirsini! I love these metallic colors.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Μυρσινάκι!
    Στη σκουντουφλιασμένη μέρα που ξημέρωσε ενώ σε συνέχει αρκετών άλλων,οι νεραϊδοκουμπαράδες σου ήρθαν σαν φωτεινή αχτίδα αισιοδοξίας και καλής διάθεσης!
    Νάσαι καλά κοριτσάκι μου,ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι υπέροχοι!Με τέλεια χρώματα και απίθανες λεπτομέρειες!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κέρδισες!!! Έλα να πάρεις το δωράκι σου.Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Wow!!!Hi Mirsini...what an amazing job..your creations are fantastical..I love the Fairy money boxes..so gorgeous..the colors..the metallics...so stunning and sparkling and beautiful...and I totally love the dragonfly! You are awesome!!
    Please put up your charity banners and simply take my picture down..that would be most divine and very special in it's place!!(and Thankyou for so generously posting it for so long)
    have a happy day sweet friend!
    Hugs
    victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφες κατασκευές οι....νεραιδοκουμπαράδες σου, φτιαγμένοι από χέρια ....νεραιδένια.
    Φιλιά και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τους έβλεπα την Κυριακή από το κινητό μου αλλά δεν μπορουσα να σου αφήσω σχόλιο. Είναι πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου Μυρσίνη μου, και το υλικό αλλά και το χρώμα τους είναι πολύ ξεχωριστό! Νά'σαι πάντα καλά να μπορείς να προσφέρεις!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκό μου νεραϊδοκοριτσάκι τι τσαχπινιές έφτιαξες πάλι? Είναι υπέροχοι! Και θα στο ξαναπώ, λατρεύω τη φώτο με το μονόκερο που έχεις στη δεξιά στήλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μυρσινακι μου ειναι τελεια ολα!
    ομορφα υλικα,καταπληκτικα τα χρωματα και πανεμορφα τα στοιχεια που χρησιμοποιησες για να τα διακοσμησεις!!!!!
    να σαι καλα ξωτικουλι μου και να δημιουργεις παντα με αισθητικη και αγαπη!φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλοί ξεχωριστοί κι όμορφοι οι κουμπαράδες Μιρσινάκι!!!Θα ξεχωρίζουν σίγουρα πως είναι νεραϊδένιοι από μακριά!Φιλιά πολλά κούκλα μου και θα τα πούμε και εκτενέστερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλε τι ομορφοι που εγιναν τι τελεια χρωματα μπραβοοο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ,ΜΠΡΑΒΟ ΜΥΡΣΙΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!
    ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΕΜΑ ΣΟΥ,ΟΛΑ ΟΚ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μυρσίνη μου είναι τέλειοι!
    λατρεύω τα χρώματα και τη λεπτομέρεια της λιβελούλας
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μυρσινούλα είναι τέλειοι...τέλειοι....τέλειοι! Τα χρώματα είναι τόσο όμορφα...πραγματικά νεραιδένιες οι δημιουργίες σου!!! Τρελάθηκα με τις μικρές μπρούντζινες λιβελούλες οι οποίες δίνουν την αίσθηση ότι ανοίγουν τις σχισμές των κουμπαράδων!!!!!!!!! Χίλια μπράβο!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μυρσίνη μου, τι καταπληκτικοί κουμπαράδες είναι αυτοί!!! Πόσο τέλεια τα χρώματα τους. Μπράβο, μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μυρσίνη καλώς σε βρήκα!!!Πολύ ωραίοι κουμπαράδες με καταπληκτικά χρώματα!Μπράβο !!!
    Καλό Σ/Κ,Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μυσρινάκι μου γλυκούλι!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!Απίθανοι οι κουμπαράδες σου!Μπράβο σου μικρούλα μου!! Έχασες πάντως που δεν ήρθες!!Εκτός από την ομορφιά γύρω, το κλίμα μεταξύ μας απίθανο!!Γεμίσαμε μπαταρίες για πολύ καιρό!!Περαστικά σας και στους δυο σας!! Ξέρω μεγάλη ταλαιπωρία και θέλει αρκετές μέρες!!Τσαγάκια πολλά με διάφορα βότανα!!! Οι γατούλες κόλλησαν κι αυτές;;ή δεν κολλάνε;; Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μυρσινούλι μουυυυ!!!! Καιρό έχω να βολτάρω στη γειτονιά και σε έχασα!!! Τι μου κάνεις; Οι κουμπαράδες είναι πολύ όμορφοι και το πιο πιθανό είναι τώρα που σου γράφω να έχουν ήδη πουληθεί!!!!Να περνάς τέλεια κοριτσάκι μου, σε φιλώωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σου Νεράιδα. Πέρασα χοροπηδηχτά (κουνέλι γαρ) να πω ένα γεια. Απολαμβάνω να βλέπω τις πραγματικά όμορφες χειροποίητες δημιουργίες σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ω! τι υπέροχοι κουμπαράδες! έψαχνα έμπνευση γιατί έχω ένα κουτί από πουράκια κ έφτασα στο δικό σου μπλογκ μετά από αναζητήσεις.. είναι πολύ όμορφοι κ πολύ εμπνευσμένοι. τα δέρματα που τα βρίσκεις θα μου πεις πλιζ?
    να συνεχισεις να χεις εμπνευση, ειναι μοναδικά σχέδια! και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ★ ♫♫


    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨☆☆☆☆
    ❊#ª“˜¨ ☆☆☆☆☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μυρσινάκι μου γλυκούλι, καλές γιορτές!!!Χαρά, υγεία, ευτυχία!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τις καλές σου ευχές !!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ
    σε εσένα και στην οικογένεια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Μικρό μου ξωτικό, νάχεις ΥΓΕΙΑ και Αγάπη,όση αξίζεις !
    Με αγάπη
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εύχομαι να περάσεις ευχάριστες και όμορφες στιγμές, μαζί με τους δικούς σου αγαπημένους ανθρώπους.
    Καλά Χριστούγεννα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γλυκό μου πλασματάκι!!! Χρόνια πολλά, καλά, ευτυχισμένα και χαμογελαστά σου εύχομαι!!! Να περάσεις τέλεια όλες αυτές τις μέρες αλλά και κάθε μέρα της νέας χρονιά!!! Σε φιλώωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΥΡΣΙΝΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ...Ο Νεογεννητος Χριστος ο ηλιος της δικαιοσυνης..ας διαλυσει με το φως Του τα σκοταδια της απελπισιας..κι ας χαρισει τη λαμψη της αληθειας Του..και τη θαλπωρη της αγαπης Του στις καρδιες μας..στην πατριδα μας..και στον κοσμο ολοκληρο..να σαι καλα κοριτσι..να περασεις ομορφα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια πολλά εύχομαι Μυρσίνη μου, γεμάτα υγεία, αγάπη και ευτυχία σε εσένα και τους αγαπημένους σου!!!Καλές γιορτές και να περάσετε τέλεια!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά! Καλές γιορτές να περάσεις! Τι υπέροχα χρωματα που έχουν τα δέρματα των κουμπαραδων σου Μυρσίνη! Και τι προσεγμενες λεπτομέρειες! Φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ομορφοι που είναι οι δερμάτινοι κουμπαράδες σου, και τι χρώματα!!!!!!
    Μυρσινάκι μου εύχομαι καλή χρονιά και το 2013 να σου φέρει χαρές και ότι άλλο επιθυμείς!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μυρσινακι Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!Καλή χρονιά με υγεία και τύχη!!!Οι κουμπαραδες σου ειναι πανεμορφοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πανέμορφα όλα όπως πάντα κούκλα.!!!!!!!!!!! Χρόνια πολλά να περάσεις υπέροχα τις γιορτές.Πολλά πολλά φιλιά.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μυρσινάκι μου χρόνια πολλά και δημιουργικά γεμάτα χαμόγελα, ευτυχία και αγάπη!!! Να είσαι πάντα καλά καλή μου!!! Καλή Πρωτοχρονιά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μυρσίνη μου σου εύχμαι....
    ……/\…………………*………*………*….*…….*…..
    …../..\……./\………….*…………*…..*………*…….
    …./….\…../..\……*………….*………*……..*…….*.
    …/_…_\…/….\…….*….*………*……….*…….*….
    …./…..\../_…_\…*…………χαρούμενη..*………….*……*
    …/…….\./…….\….*…….*……νέα…*……..*.*…….
    ../_……_\………\ ……*…….*χρονιά………*……..*…
    …/……..\………_\…*………*…2013….*………*…
    ../……….\………\………*…….*………*……..*…..
    ./…………\…….._\..*….*… __██__…..*……*…..
    /________\………\…..*…… .( • • )…..*…….*…..
    ……|…|_________\.*……..─ (░•░)─….*…….*…
    ……|…|….|…|.*………..*….. (░ • ░)……**…….*
    ====================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλή ευτυχισμένη χρονιά γλυκούλα μου!!!Υγεία, χαρά, ευτυχία σε όλη την οικογένειά σου και στους αγαπημένους σου!!!Καλές δημιουργίες!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μυρσινάκι μου, σου έυχομαι Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη!!! Πολλές χαρές να έρθουν στον δρόμο σου, να μην σταματήσεις να χαμογελάς και να ελπίζεις!!! Εύχομαι αυτός ο χρόνος να σου φέρει ό,τι ποθείς!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ¸.•°♡♡⊱彡

    Beijinhos do Brasil.
    ░B░O░M░°º✿♫
    °º✿
    º° ✿✿·. D░I░A░ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...