Σελίδες

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

FloWer ShoWer !!

Καλησπέρα σας αγαπητοί μου αναγνώστες !!
Τί κάνετε ? Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε και μου έχει λείψει η επικοινωνία μας!
Είναι αλήθεια ότι τον τελευταίο καιρό χάνομαι συχνά και για καιρό απο την blogoχώρα και παραμελώ το blogόσπιτό μου και εσάς τους αναγνώστες μου που... σίγουρα θα κρέμεστε απο τον υπολογιστή και θα περιμένετε πώς και πώς τις αναρτήσεις μου....χάχάχά.....:oP...χίχίχ.

Προς το παρόν όμως, θέλω να σας περιλούσω με λουλούδια, έτσι..για το...Μαγιάτικο της υπόθεσης ( γιατί έχασα και την πρωτομαγια στην blogland..χέ..) και για το καλώς σας βρήκα..αλλάα φυσικά και για να κάνω επιτέλους μιά ανοιξιάτικη ανάρτηση απο αυτές που τόσο ξέρετε ότι μου αρέσουν αλλά.. που αρέσουν και σε όλους μας!



Σε ποίον εξάλλου δέν θα άρεσε ένα δροσερό, μυρωδάτο και αναζωογονητικό....χάχά....Ντούς Λουλουδιών...... 



" And Spring arose on the garden fair,
Like the Spirit of Love felt everywhere.
And each flower and herb on Earth's dark breast
rose from the dreams of its wintry rest ".
~Percy Bysshe Shelley, " The Sensitive plant. "  




" Sweet April showers, do spring May Flowers. "
-Thomas Tusser 




" As Rosemary is to the spirit, so Lavender is to the soul."







" You can cut all the flowers but you can not keep spring from coming "
- Pablo Neruda







" Deep in their roots all flowers keeps the light. "
-Theodore Roethke





" If you've never been thrilled to the very edges of your soul by a flower in spring bloom, maybe your soul has never been in bloom. "
-Audra Foveo




" Without darkness, nothing comes to birth. As without light, nothing flowers. "
-May Sarton






" Be like a Flower and turn your face to the Sun. "

 -Kahlil Gibran




" Don't be ashamed to weep; 'tis right to grieve. Tears are only water, and flowers, trees and fruit cannot grow without water. But there must be sunlight also. A wounded heart will heal in time, and when it does, the memory and love of our lost ones is sealed inside and comfort us."
-Brian Jugges, Taggerung




Άαααχ.....πώς σας φάνηκε ?!!...δέν ήταν αρκετά αναζωογoνητικόοοο........χάχά...

μαγείαααα....το καλύτερο αφρόλουτρο και το πιό βιολογικό....χάχάχάαα......απ'ότι βλέπετε είμαι καλά...και με λένε Μυρσίνη...με θυμάστε έτσιιιι....εδώ θα είμαι πάλι...θα τα λέμεε....άααα...καίιι πρίν εξαφανιστώ...έ..μα...τί ξωτικό θα ήμουν....χέχ....σας παραθέτω και ένα λίνκ, άμα έχετε όρεξη και χρόνο να διαβάσετε, απο το Άρωμα του Ονείρου, ένα απο τα πιό αγαπημένα μου βιβλία, το δέυτερο βιβλίο που αγάπησα. Το κείμενο μιλάει στην αρχή για τα λουλούδια και μετά το συνδυάζει με τον εγκέφαλο και τη συνείδηση του ανθρώπου και μιλάει για την λουλουδική συνείδηση που θα μπορούσε να φτάσει ο ανθρώπινος εγκέφαλος στο μακρινόοο μέλλον...πού τέτοια τύχη...όμως εγώ το πιστέυω αυτό που λέει το κείμενο...θέλω πολύ να το πιστέυω και να το ελπίζω.......και ας το έχει βγάλει ο Tom Robins απο το μυαλό του...θα μπορούσε να ισχύει σας λέω......μη σας πώ ότι υπάρχουν ήδη κάποιοι άνθρωποι...λίγοι..που μπορεί να έχουν ήδη φτάσει....πάντως έτσι γίνεσαι Νεραιδοξωτικό..χάχά
http://antikleidi.com/2014/01/08/tom-robbins-jitterbug-perfume/

Σας χαιρετώ για την ώρα και θα ακολουθήσουν και άλλες φωτογραφίες ανοιξιάτικες αλλά και δημιουργίες που περιμένουν υπομονετικά ! Όσο νά'ναι, τόσο καιρό που λείπω έβγαλα αρκετές φωτογραφίες...έ, τώρα που το σκέφτομαι τελικά έκανα και κάτι δημιουργικό, τελικά είναι σάν την αναπνοή......δέν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτό....

NOTE TO MY LOVELY INTERNATIONAL FOLLOWERS AND READERS : Sorry for not translating my post this time but it was difficult for me to express my thoughts. I want you to know that i miss my communication with you and i am back with more to share with you...stay tuned...kisseeees.  

Τα λέμε !! Καλό απόγευμα !! :o)

7 σχόλια:

  1. πολύ αναζωογοννητικό το ντούζ λουλουδιών!! Υπέροχα όλα!! καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ! γλυκιά μου μη μου στεναχωριέσαι..ξέρω ότι ένας χαμός είναι πάντα..χαμός..σου κάνω σφιχτή μαμαδίστικη αγκαλίτσα και παίρνω ένα ένα τα λουλούδια σου να τα βάλω στο..βάζο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί να χάθηκε αλλά θα ζει πάντα στην καρδιά όσων τον αγάπησαν! Κράτα την ομορφιά των λουλουδιών και συνέχισε μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νεραϊδοξωτικουλι μου γλυκο... Πραγματι μου ελειψες! Λυπαμαι πολυ για την απωλεια σου αυτη... Σιγουρα δεν χανονται οσοι δεν τους ξεχναμε!!!

    Οι ανοιξιατικες φωτογραφιες σου ειναι τοσο ομορφες!!! Με ενθουσιασαν!!! Θα πρεπει να τριγυρισες σε πολλα λειβαδια, σαν νεραϊδουλα που εισαι!!!

    Ευχομαι να εισαι καλα!!!!! Τα φιλια μου και την αγαπη μου!!!! :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς το Μυρσινάκι!!!! Λυπάμαι για την απώλεια του φίλου σου, είναι τόσο κρίμα να φεύγουν έτσι οι άνθρωποι στην άσφαλτο!
    Τώρα που είσαι λίγο πιό ευδιάθετη όμως, μας αποζημίωσες με τις υπέροχες φωτογραφίες σου.
    Καλή συνέχεια, καλό μήνα και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...