Σελίδες

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Chain mail earrings in silver and other metals!

Καλημερα σας φιλοι μου και καλη εβδομαδα!
Εχω αρκετο καιρο να σας δειξω τα κοσμηματα μου και....ηρθε η ωρα!  
Θα σας δειξω μερικα ακομη chainmaille που δεν ειχα προλαβει να φωτογραφισω!   Χαιρομαι πολυ με την καινουρια φωτογραφικη γιατι εχω πολυ περισσοτερες δυνατοτητες,αρκει να μαθω να τη χρησιμοποιω! 
Παρτε μια πρωτη γευση και περιμενω τη γνωμη σας!!! (o;

Good morning my friends and have a nice week!
Ι havent shown you my jewelries for ages and....now is the time! 
I will show you some more chainmaille which i hadnt photographed and they were waiting patiently!  
I'm very happy with the new camera cause i have many more capabilities!! I just have to learn how to use it! 
Take one first taste and i'm waiting for your feedback !!! (o;


European chainmaille earrings made with silver plated rings & silver hooks!



European chainmaille earrings made with silver plated tiny rings and copper plated silver hooks!



Two pairs of long earrings made with two sizes of blue & purple aluminium rings & nickel plated  stainless steel small rings! 



Θα σας δειξω κι αλλα συντομα! Μεχρι τοτε... πολλα φιλια! 
I will show you some more soon! Till then... kisses to you!

20 σχόλια:

  1. Yay,,these are all sooooo pretty and sooo magical..I love these...beautiful beautiful!! YOu are an enchantress in all that you create!! Shine on!
    Wishing you a happy week my friend!
    HUgs
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλεια!
    Μου αρέσουν ιδιαίτερα αυτά που έχουν και χρώμα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφα Μυρσινακι μου!!!!Και το γαλαζιο αλλα και το μωβ ειναι που πετυχες και τα αγαπημενα μου χρωματα!!!Πολυ καλη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. These are beautiful. I especially like the first pair. They have a nice medieval touch to them. I wish I could wear earrings, because I'd were those!

    Hugs to you...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μυρσίνη μου. Ήμουνα σίγουρη ότι η φωτογράφος της παρέας δεν θα είχε πρόβλημα με την καινούρια φωτογραφική και έπεσα μέσα. Όσο για τα κοσμηματά σου δεν έχω λόγια. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Θα συμφωνήσω όμως με την Κατερίνα το τυρκουάζ και το μωβ είναι απίθανα. Και εμένα τα χρώματα μου βλέπεις. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!!!!
    οο μεγίες μεγίες!!
    εγώ δεν σου λέω αλλά τα μωβ δεν μου αρέσουν καθόλου είναι απαίσια....
    και σύ χρώμα που βρήκες να βάλεις!
    Φιλάκια!
    Τα λέμε από κοντά ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hei my friend!
    Have a nice month of june you too ^^ Take profit of the sun and the good weather to take energy!

    Greetings from Barcelona :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ πολυ ομορφα!!! ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΤΕΛΕΙΕς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Fantastic! όλα μα όλα είναι υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα, Μιρσίνη μου!!!Αυτά με το χρώμα ειδικά είναι το κάτι άλλο!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dear friend,
    your work is lovely in every detail!!!
    incredibly beautiful.
    big hugs and blessings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μυρσινάκι τέλεια...όλαααααα...μπράβο κοπέλα μου... Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μυρσινάκι μου τέλεια!!!
    Τι όμορφα που τα φτιάχνεις!!Αχ!αυτά τα χέρια τα θαυματουργά σου...
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Oh my, perfection at it's tiniest! I am in total admiration of your meticulous work...totally wonderful!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπέροχα και τόσο ξεχωριστά Μυρσίνη μου και μένα το μοβ μ'αρέσει πιο πολύ από όλα!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικές δημιουργίες και υπέροχες φωτογραφίες!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. How utterly beautiful! You are so good crafting your jewelry.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hi there! Mina wrote about your stunning jewellery & I'm so pleased I came to explore, these are AWESOME pieces, just beautiful!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...