Σελίδες

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Chain mail necklace in soft emerald color and two lovely awards !! !!

Χαιρετώ την αγαπητή παρέα !!
Σήμερα θέλω να σας δείξω ένα καινούριο κολλιέ που έφτιαξα με την τεχνική chainmaille ! Τα κρικάκια που χρησιμοποίησα είναι αλουμινένια και έχουν μιά απαλή γαλαζοπράσινη απόχρωση που μου αρέσει πολύ !! Το χρώμα τους μοιάζει και με το χρώμα της μέντας !! Η αλυσίδα του έχει φτιαχτεί με μικρά κρικάκια απο ανοξείδωτο ατσάλι και τρείς μικρές γυάλινες πολύπλευρες χαντρούλες σε άσπρη ημιδιάφανη απόχρωση κρέμονται απο τις τρείς άκρες του τρίγωνου κολλιέ αλλά και στη μία άκρη της αλυσίδας !!

I greet the lovely fellowship !!
Today i wanna show you a new necklace i made with the chainmaille technique ! The rings that i used are from aluminium and have a soft emerald shade that i really like...reminds me of mint's colour also !! The chain of the necklace is made from small stainless steel rings and three small faceted glass beads in a white translucent colour are hanging from the three edges of the triangle necklace and from one of the edges of the chain !!




Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την αγαπημένη μου Χαρά που με τίμησε με αυτά τα πολύ όμορφα και γλυκά βραβεία !!!

I also want to thank my dear friend Hara who honoured me with these beautiful and sweet awards !!!




 Γλυκειά μου Χαρουλίτα να είσαι πάντα καλά αγαπημένη !!! Είναι αμοιβαία τα αισθήματά μου για' σένα μακρινή μου φίλη και το ξέρεις ότι κι εμένα το blogοσπιτάκι σου είναι ένα απο τα αγαπημένα μου !!!  

Thank you so much my loving friend !!! My feelings are mutual my distant friend and your blog is one of my favourites !!!

Αυτή τη φορά θα τα χαρίσω κι εγώ σε κάποια blogs άν και δυσκολεύομαι πάντα σε αυτή τη φάση....χμμμ...λοιπόν...θα τα χαρίσω με τη σειρά μου στις εξής φίλες:

This time i will give away these awards to some blogs but this is always a difficult thing to do...hmmm...i give these awards to the following friends:

Έυαhttp://welcometoevasworld.blogspot.com/
Vailiehttp://vailie-in-escapeland.blogspot.com/
Ρένα - http://diaheiros.blogspot.com/
Βάγια - http://diaxeiros1.blogspot.com/
Κατερινάκιhttp://diamadaki.blogspot.com/
Μαρία Βιλλιώτηhttp://pnoestexnis.blogspot.com/
Φανήhttp://fanypap.blogspot.com/
Vivikahttp://thewanderingdeer.blogspot.com/
Pούλα Σμαραγδένια - http://smaragdenia-roula.blogspot.com/
Σωσώ - http://para-kelsoscooks.blogspot.com/
Pepihttp://dhmiourgieskardias.blogspot.com/
Mayahttp://mayasfairytale.blogspot.com/
Marie-Anne - http://latelierdemarieanne.blogspot.com/
Κατερίναhttp://kapaworld.blogspot.com/
Κικήhttp://justcreativemoments.blogspot.com/
Earthen Magichttp://earthenmagic.blogspot.com/
Victoriahttp://spellsofinfinity.blogspot.com/
και τέλος στη φίλη μας με το blog http://fairyknitting.blogspot.com/

Θα το έδινα και σε άλλα blogs...είναι πολλά αυτά που το αξίζουν αλλά ήδη το έχω δώσει σε αρκετά και ίσως πολλές το έχετε ξαναπάρει..οπότε θα σταματήσω εδώ !

I would give these to more blogs...there are lots of blogs that deserve these but i already gave it to many of you so i stop here !    


Πρίν κλείσω αυτή την ανάρτηση θέλω να σας ευχαριστήσω για τα σχόλιά σας που μου δίνουν ιδιαίτερη χαρά κάθε φορά που τα διαβάζω και θέλω επίσης να σας ευχαριστήσω που μου λύνετε τις απορίες μου !! Ξέρετε...κι εγώ με τις αναρτήσεις που κάνω κατά καιρούς, αποκτώ παράλληλα κάποιες γνώσεις και μαθαίνω κάποια πράγματα που δέν τα ήξερα απο πρίν !!! Αυτό το blog το ξεκίνησα πιό πολύ για τα χειροποίητά μου...αλλά στην πορεία και καθώς άρχισα να επικοινωνώ με όλες και όλους εσάς αυτό σιγά σιγά άλλαξε μέσα μου και η δημιουργικότητά μου και η έμπνευσή μου διευρύνθηκε ακόμα περισσότερο ! Με χαροποιεί ιδιαίτερα όταν μοιραζόμαστε πτυχές του εαυτού μας και στιγμές της ζωής μας με χιούμορ και φαντασία, όταν μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο και πολλές φορές βοηθάμε ο ένας τον άλλον, ακόμα και χωρίς να το καταλάβουμε πολλές φορές...με κάτι που έχουμε γράψει ή με ένα μήνυμα που έχουμε περάσει και.. όταν δημιουργούμε μαγικές πύλες για να ταξιδέψουμε ό ένας τον άλλον σε κόσμους όμορφους...ονειρικούς και τελικά το πιό σημαντικό είναι ότι  όταν είμαστε ενωμένοι τα όνειρά μας μπορούν να γινουν πραγματικότητα εδώ στην blogoχώρα !!!
Είναι υπέροχη η συντροφιά σας φίλες και φίλοι !!!!
Να είστε όλες και όλοι καλά !!!
Πρέπει να φύγω τώρα....σας φιλώ !!! Καλή συνέχεια σε ότι κι άν κάνετε !!
:ο)

Before i conclude this post i want to thank you for your comments which give me such joy every time i read them and i also want to thank you for answering my questions !! You know...i too with the posts i make at times get some knowledge and learn things that i didn't knew before !!! I started this blog for showcasing my handmade creations but in the process and as i started to communicate with all of you, this slowly started to change in me and my creativity and inspiration has been increased much more !!! I'm very pleased when we share aspects of ourselves and moments of our lives with humour and imagination, when we learn from each other and sometimes help each other...even without understanding it often...even with something we write or a message that we have passed and...when we create magical portals to present each other a dreamlike world of beauty !! The most important is that when we are united..dreams can become true in blogland !!! 
You are a wonderful companionship my dear friends !!!!
Take care everybodyyy !!!
I have to go now !!! Kisses !! Have fun whatever you do !!
:o)  

43 σχόλια:

  1. Μυρσινάκι μου σ'ευχαριστώ για τα βραβεία...Φτιάχνεις πάντα όμορφα και ξεχωριστά πράγματα.Θα σταθώ όμως στην τελευταία παράγραφο που με εκφράζει απόλυτα.Άλλος ο πρωταρχικός σκοπός όλων μας εδώ μέσα.βγαίνουν όμως τόσα ωραία πράγματα από αυτή την επαφή που θα ήταν κρίμα να κολλάγαμε στους αρχικούς μας στόχους.Πιστεύω πως πρέπει να είμαστε ανοιχτοί και δεκτικοί σ'ό,τι καλό μας ανοίγεται και μόνο κέρδος θα έχουμε απ'όλο αυτό...Φιλιά πολλά μικρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η δημιουργία σου εντυπωσιακή, το χρώμα μου αρέσει πάρα πολύ!!!
    Συγχαρητήρια και για τα όμορφα βραβεία σου!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ !!! Να είσαι καλά !! Φιλάκια κι απο μένα !!!! :ο)

      Διαγραφή
  3. ΤΙ ωραίο κολιέ!!Μπράβο!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα !!!! :ο)) Καλό βράδυ να έχεις !!!

      Διαγραφή
  4. Μυρσίνη, τα ...τσίμπησα τα βραβειάκα και σε ευχαριστώ.Βέβαια το μάτι μου σταμάτησε στο πρώτο-γλυκατζού γαρ- αλλά όταν πέρασε η λιγούρα, είδα και το δεύτερο.
    Σοβαρά τώρα, σου λέω ότι όλες κάπως σαν και εσένα σκεφτόμαστε.Ξεκινήσαμε και στην πορεία όπως γράφεις εσύ η επικοινωνία και η συντροφιά, μας άλλαξε.Προς το καλύτερο πιστεύω. Και για να μην το ξεχάσω-λόγω πολυλογίας-τελικά τα κρικάκια σου δίνουν πολλές δυνατότητες όμορφης δημιουργίας.Υπέροχο χρώμα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώ...πώωω....με ζάλισες κουνουπίνα και δέν δημοσίευσα σωστά την απάντησή μου πρός εσέ χίίχί...είναι λίγο πιό κάτω...φιλάκια !!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο το κολιέ σου!! Πάρα πολύ ωραίο! Και το χρώμα του μου αρέσει πολύ!! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία που πήρες!! Σου εύχομαι να δεχθείς πολλά πολλά ακόμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χριστίνα :ο) !! Κι εμένα μου αρέσει πολύ το χρώμα του !!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ !!! Καλό βράδυ..φιλιά! :ο)

      Διαγραφή
  6. Τα τσίμπησες;!! Είσαι εσύ ένα κουνουπάκι...χίχίχί..σας πειράζω κα επιθεωρήτριααα..:οΔ Τα αξίζεις και με το παραπάνω τα βραβεία αγαπημένη !!! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου !!! Πολύ χαίρομαι που επικοινωνούμε..!! Φιλάκιααα.....
    Καλό βράδυ !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oh Mirsini, I LOVE this piece. The color of the metal is stunning and the added glass beads are a beautiful touch. Congratulations on your well deserved and wonderful awards. You are such a sweetie pie! Hugs always, my friend. Mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οh Mina...thank you SOo much my gorgeous friend !!!! You are a sweetie pie too !!!!
      Hugs always....:oD

      Διαγραφή
  8. Άπειρα βραβεία..υπέροχο το κολιέ πουν έκανες.....δεν δοκίμασα ακόμα τέτοια αλυσίδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου, ε΄ τι λες να μας ξεφύγει αυτή η αλυσίδα; Να μη δοκιμάσουμε κι εμείς; φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Wow my wonderful faery friend..your jewlery is so inspiring and powerful...so magical!! Beautiful..love the color..the energy..the whole piece is stunning!!Does it take you a long time to create?

    And YAY..congrats on your lovely award!! yay! and THANKYOU for honoring me..wow..you are so awesome..such a beautiful soul.. hugs and kisses!
    Thankyou for sharing that..i feel the same..blogland is so wonderful and meeting and sharing with one another is truly special!! hugs..I am happy to have met you!
    Thanks for continually sharing your magic and inspiring us all with the beauty of you!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπω! Τι ομορφο το chaimaile σου!!!
    Ακριβως στο χρωμα που ειχε το φουστανι μου στο γαμο του αδερφου μου! Το χρωμα της γοργονας, οπως λεω εγω. ;ο)
    Αχ, σε ευχαριστω πλυ πλυ πλυ και για τα βραβειακια!!! Εισαι γλυκααα!!!!
    Και τα ομορφα που γραφεις στην αναρτηση σου ειναι περα για περα αληθεια! Συμφωνω απολυτα! Φιλακιααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα είσαι καλύτερα γλυκούλα μου??? Ελπίζω πως ναι!!! Κορυφαίο το κολιέ σου, σοφά τα λόγια σου!!!! Ούτε εγώ περίμενα να βρω μια τόσο υπέροχη συντροφιά και μια μεγάλη αγκαλιά.Είναι όμως πραγματικότητα.!!!! Σε φιλώ μικρούλα μου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΑΑΑΑΑ ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ για τα βραβεία. Μαγεύτηκα απο τα λόγια σου και ξεχάστηκα. Φιλια και πάλι.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μυρσίνη μου, το κολιέ είναι καταπληκτικό!!! Τα λόγια σου τόσο αληθινά... Να είσαι πάντα καλά, κοριτσάκι μου! Σου αξίζουν τα καλύτερα! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ¸.•°`♥✿⊱╮
    É um colar bem criativo e de bom gosto.
    Bom fim de semana com tudo de bom.
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Μυρσίνη!
    Τα γράφεις πολύ ωραία μπράβο! Και το κολιέ είναι φανταστικό. Εγώ την έχω αφήσει την τεχνική γιατί δεν βρίσκω ποιοτικά κρικάκια εδώ. Ξεβάφουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μυρσινάκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Μα τι όμορφη υπερπαραγωγή είναι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μυρσινάκι μου γλυκούλι, σ'ευχαριστώ πολύ!!Πανέμορφο το κόσμημά σου!!όπως πάντα!!!φιλάκια μωρό μου γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μυρσίνη καλησπέρα το κολιέ είναι φανταστικό, δεν γνωρίζω αυτή την τεχνική που αναφέρεις πάντως δείχνει να έχει δουλειά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Μυρσινακι....το κολιές σου πολύ πρωτότυπο...μου θύμησε εποχές αναγένησης... χι..χι.. με ρήγισες και ιππότες... ...σε ευχαριστώ για τα βραβεια ήδη το έχω θα βάλω και το όνομα σου...αν το καταφέρω γιατί και εγώ ακόμα μαθαίνω πραγματα εδώ....ποσο μου άρεσαν πάρα πολύ οι λέξεις σου ( μαγικές πύλες και μπλοκοχώρα.).... και εμείς όλες οι κάτικοί της αυτό νομίζω οτι ειναι η ουσία η έπαφή μας ...και ας μην ξέρει ο ένας τον αλλον....φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο!!! θα το φορούσα σίγουρα τώρα το καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκό Μυρσινάκι! Καταρχήν σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα δύο πανέμορφα βραβεία μου!!! Τα λογάκια που έγραψες στην ανάρτηση μου με έκαναν να ψηλώσω μερικούς πόντους.Με συγκινείς και με κάνεις να νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη και τιμή...Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Καταλαβαίνω αυτά που γράφεις για τους ανθρώπους που γνώρισες μέσα από το μπλογκ και μαθαίνεις νέες τεχνικές και εξελίσσεσαι κάνοντας ακόμη πιο δημιουργικά πράγματα...νιώθω ακριβώς το ίδιο!! Το κολιέ σου είναι υπέροχο.Πάντα φτιάχνεις υπέροχα πράγματα, αυτό όμως μου αρέσει πολύ πολύ γιατί βγάζει κάτι το ...Ανατολίτικο και μου αρέσει πολύ αυτό! Φιλιά κι ευχές για ένα τέλειο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μυρσινάκη γατοφιλενάδα μου σε έχασα ρε συ...σε αποθύμησα..χάθηκα κι εγώ απο τη μπλογκογειτονιά χάθηκες κι εσύ..χαθήκαμε γενικότερα..εγώ χάθηκα εσύ χάθηκες αυτός χάθηκε..εμείς χαθήκαμε έσεις χαθήκατε αυτοί χάθηκαν..με έπιασε η βλακεία μου βραδιάτικα χαχχαχα!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!!!!!!!κι ο μπέμπης μας τρώει λουλουδάκια γι αυτό όποτε έχω λουλούδια στο σπίτι προσέχω να τα βάζω κάπου που να μην φτάνει..του αρέσει πολύ να πίνει και νερό μέσα απο τα ανθοδοχεία..εμ βέβαια σε αγαπάνε γίνεται να μη σε αγαπάνε!!καταλαβαίνω πόσο πολύ τα αγαπάς απο τον τρόπο που μιλάς γι'αυτά..είναι πολύ τυχερά που σε έχουν ..βέβαια κι εσύ είσαι πολύ τυχερή..όπως και κάθε ένας που έχει γατάκια στο σπίτι του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία γλυκιά μου όταν κάνω τη σχετική ανάρτηση θα σε ενημερώσω..!!!!!!!!!!!!ελπίζω να ξαναπυκνώσει η επικοινωνιά μας...πάρα πολλά γατοφιλάκια κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!και σε όλη τη τρελογατοπαρέα σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! το κολιέ σου είναι απίθανο!!!!!!!!!!!όπως κι εσύ άλλωστε!!!!!!!μιάου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μυρσίνη καλημέρα! Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. Το mail μου είναι γραμμένο εκεί που λέει contact στις σελίδες. Μάλλον δεν φαίνονται οι τίτλοι ε? Τέλος πάντων το mail μου είναι: fauxbilicious@yahoo.com. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΥΡΣΙΝΗ ΜΟΥ!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΤΟ ΚΟΛΙΕ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι πολύ εντυπωσιακό!!
    Τέλειο αυτο το γαλαζοπράσινο χρώμα, θυμίζει θάλασσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ήρθα να πάρω μια αγκαλίτσα!!!Η αλυσίδα σου Μυρσινάκι μου γλυκό, ακατόρθωτη!!!Μπράβο για το κατόρθωμά σου!!φιλάκια πολλά μωρό μου γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. mirsini,το κολιέ είναι καταπληκτικό.Σε συγχαίρω για άλλη μία φορά-)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τέλειο το κολιέ!!!
    εγώ φοράω τα σκουλαρίκια σου;Ρ^^
    θα τα πούμε σύντομα!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφο και καλοκαιρινό!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γατοφιλενάδα μου έκανα νέα ανάρτηση http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/05/blog-post_30.html και γράφω και για τα βραβεία που μου χάρισες!!! φυσικά στόλισα τα βραβεία στο blog μου....πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!! :))) =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μιρσινη μου καλησπερα! το μειλ σου αλλαξε; σου εστειλα μηνυμα και γυρισε πισω! στειλε μου εσυ αν μπορεις για να το αποθηκευσω παλι!!!
    σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!!ξετρελαθηκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. This looks wonderful Mirsini, you have really outdone yourself......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το κολλιέ είναι απίστευτο, συγχαρητήρια! Τέλειο το χρώμα!! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία, σου έχω και εγώ ένα στο blog μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Mirsini μου, σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!! Δυστυχώς τώρα μπόρεσα να το δω λόγω γάμου!!! Η ανάρτηση είναι προγραμματισμένη για αύριο το πρωί, οπότε σε περιμένω να τη δεις εδώ fairyknitting.blogspot.gr. Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...