Σελίδες

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

For Faeries !!!


"All things absurd, nonlinear, nonsensical, irrational and madly poetic reveal the secrets of the unconscious and the secret language of Faery".

"Όλα εκείνα που είναι παράλογα, όχι γραμμικά, ανόητα και τρελά ποιητικά αποκαλύπτουν τα μυστικά του ασυνείδητου και τη μυστική γλώσσα του Νεραιδόκοσμου".


"Remember, each journey into Faery is complete only when we come home again and make human sense of faery nonsense, passing on or making use of whatever we have learned".

"Να θυμάστε, κάθε ταξίδι στο Νεραιδόκοσμο είναι ολοκληρωμένο μόνο όταν επιστρέψουμε και πάλι στο σπίτι και δώσουμε ανθρώπινη λογική στις νεραιδένιες ανοησίες, μεταδίδωντας ή χρησιμοποιώντας όσα έχουμε μάθει".     


"Faeries tell us that small things can hold great truths".
"Οι Νεράιδες μας λένε ότι τα μικρά πράγματα μπορούν να περιέχουν μεγάλες αλήθειες".


"Fairies are both luminous and illuminating".
"Oι Νεράιδες είναι φωτεινές και διαφωτιστικές μαζί".

"Winged female fairies are the soul's messengers, representing the spirit freed from the mundane, They are creatures of aspiration and transcendence, flying between the worlds, between heaven and earth, between the body and the soul."

"Οι φτερωτές θηλυκές νεράιδες είναι οι αγγελιοφόροι της ψυχής, που αντιπροσωπέυουν το πνέυμα που απελευθερώνεται απο τα εγκόσμια. Είναι πλάσματα της φιλοδοξίας και της υπερβατικότητας, που φέρουν μεταξύ των κόσμων, μεταξύ ουρανού και γής, μεταξύ του σώματος και της ψυχής".

"Fairies are not a fantasy but a connection with reality". 
"Οι Νεράιδες δέν είναι μία φαντασία αλλά μία ένωση με την πραγματικότητα".


"Who is to say who is the wise and who is the foolish? He who laughs in disdain but lives in a self-imposed,barren landscape,or he who stills his soul and listen's with his heart for a faery's song".

"Ποιός μπορεί να πεί ποιός είναι ο σοφός και ποιός ο ανόητος; Αυτός που γελάει με περιφρόνηση αλλά ζεί σε ένα αυτοεπιβαλλόμενο, άγονο τοπίο, ή αυτός που με το απόσταγμα της ψυχής του και με την καρδιά του ακούει το τραγούδι μιάς νεράιδας;"


"Fairiεs are seen not by the eyes but through the heart".
"Οι Νεράιδες φανερώνονται όχι μέσα απο τα μάτια αλλά μέσα απο την καρδιά".


"Listen to the voice of the wind in the trees;
it has a message for you".

" 'Ακου τη φωνή του ανέμου στα δέντρα;
έχει ένα μήνυμα για'σένα".



"May the faeries be with you".
"Είθε οι Νεράιδες να είναι μαζί σας".


All content and paintings belong to the famous faery magical artist Brian Froud !!
Όλα τα περιεχόμενα και οι ζωγραφιές ανήκουν στο γνωστό και πολύ αγαπημένο νεραιδοπαρμένο καλλιτέχνη Brian Froud !! 

18 σχόλια:

  1. Απίστευτη ομορφιά.. Πανέμορφες εικόνες.. υπέροχα λόγια..
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ !!!ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!

    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου ομορφούλα!!!!Πήγα σε μαγικούς κόσμους!!!!! Τι ωραία ανάρτηση!!!! Τα ηλιοβασιλέματα υπέροχα!!!! Η Πάρος είναι το πρώτο νησί που πήγα διακοπές με τον αντρούλη μου.!! Τα σκουλαρίκια τα λάτρεψα ειδικά αυτά με τα κουμπιά απο το Άμστερνταμ.Λίγο τρομαχτικός ο φιλαράκος σου!!!!!χαχαχαν Πολλά πολλά φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικός ο νεραϊδοπαρμένος!!!!!καλή εβδομάδα Μυρσινάκι!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oh, my goodness, my friend! Thank you for sharing these magical quotes--they touch my heart and spirit. I want to print them up and have them as keys to awakening my often slumbering spirit. When fairies are present in our life, the world is so much more . . . of everything . . . color, scents, beauty, magic . . . The accompanying pictures are perfect.
    I hope you are having a magical Monday :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...thankyoU! ~ for your beautiful share! ~ blessed be! ~ dear kindred!... ...xXx... ...Samantha...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαγικά λόγια,μαγικές παρουσίες,μαγικός κόσμος.
    Νεραιδένια φιλιά.
    Καλημέρα Μυρσίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ πόσο λατρεύω τον Βrian Froud θυμάμαι ακόμα όταν αγόρασα το βιβλίο του πόσο με μάγευαν οι εικόνες και με μετέφεραν στο νεραιδένιο κόσμο!!! Ε είσαι νεράιδα σε όλα σου χιχι!!! σε φιλώ γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I love all the fairies and the beautiful words you've presented here...the Fairy oracle is one of my favorite tarot decks and fairy art. Wishing you joy and magic today and everyday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝεραΪδοπαρμένο μου!!!! Τι όμορφα και ποιητικά μας τα γράφεις!!! Ζητάω λοιπόν κι εγώ από τις νεράιδες να σου φέρουν την αγκαλιά μου και τα φιλιά μου!!!! Καλό βράδυ Μυρσινάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ουίιιι,τι όμορφη ΝεραΪδοεανάρτηση!!!Μυρσύνη μου,πιστεύω σε αυτές,μη γελάσεις-)))
    Ευχομαι να μου πραγματοποιήσουν αυτό που σκοπέυω να κάνω το Σεπτέμβριο(θα σας ενημερώσω)
    φιλιά πολλά ΝεραΪδούλα μου και καλό βράδυ
    Υ.Γ.όλες οι εικόνες είναι φανταστικές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νεραιδένια ανάρτηση και εικόνες για μία σαν κι εμένα που ..πιστεύει στις νεράιδες και τα παραμύθια..Ξέρεις οτι έγραφα παραμύθια..ένα από αυτή λεγότανε : "η τελευταία νεράιδα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και εγώ λατρεύω τις νεράιδες! Απόλαυσα την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ!!Πως εγώ δεν πρόσεξα αυτή τη πανέμορφη Νεραϊδένια σου ανάρτηση;;!!!Και ξέρεις , πιστεύω κι εγώ στις Νεράϊδες, γιατί μου αρέσουν σαν ιδέα!!!Κάνουν τον κόσμο μας ομορφότερο!!!Πανέμορφες φωτό!!!φιλάκια νεραϊδένια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. How on earth did I miss this fantastic post??? I love the enchanting magic of the prose and amazing images.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. HUgs Mirsini...this touched my soul and made my faery-heart fly!! What a beautiful tribute to this magical world...every image and quote captured my soul and sparked my spirit! hugs..thankyou faery-sister!!
    xo
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ Μυρσινάκι μου είπα και εγω να κάνω μια βόλτα απο το σπιτικό σου και μαγεύτικα με τις αναρτήσεις σου.....τι νεραϊδένια ανάρτηση ειναι αυτή κοριτσάκι μου!!!! Ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν? Και βέβαια υπάρχουν....για προσέξτε καλύτερα........Φιλάκια πολλά νεραϊδένια μου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...