Σελίδες

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Ηλιοβασιλέματα.....Sunsets.....

H αγαπημένη μας φίλη Ρένα είχε μιά όμορφη επιθυμία...να αναρτήσουμε φωτογραφίες μας με ηλιοβασιλέματα !!!
Αυτά είναι λοιπόν τα δικά μου ηλιοβασιλέματα απο τα καλοκαίρια μου στην Πάρο !! 

Our dear friend Rena had a beautiful desire....to post photos of sunsets !!!
So...these are my sunsets from my summer time in Paros !!





Sunset from the house in Paros !!!
Ηλιοβασίλεμα απο το σπίτι στην Πάρο !!! 


Sunset from the car in our way back home in Paros !!
Ηλιοβασίλεμα απο το αυτοκίνητο στον γυρισμό μας για το σπίτι στην Πάρο !!

Sunset from the port of Paros in Parikia !!!
Ηλιοβασίλεμα απο το λιμάνι της Παροικιάς !!!


Ο ΗΛΙΟΣ

Τί να σας πώ γυναίκες 
τί να μή σας πώ
παρηγοριά κι αλήθεια
που να μή ντραπώ
Μόνο να σας ακούω πότε θλίβομαι
Πιάνω τα σκοτεινά
στα νέφη κρύβομαι
Πότε μα τω Θεό
περηφανέυομαι
βάζω τα κόκκινά μου και
πορέυομαι
Στα χώματα όπου η ρίζα μ'
αφουγκράστηκε
γύρισε τ'άνθος κι απο'μ΄ένα πιάστηκε
Με το φαρμάκι δένει
κόμπο στα κρυφά
το γιατρικό που σώζει 
κι όλη η ομορφιά
Το φώς οπού σηκώνω και
τον έρωτα
έννοια σας μήτ'εγώ δέν
τά'χω απλέρωτα
Μέσα μου ρίχνει ο χρόνος ασταμάτητα
του κόσμου όλα τα
βρώμικα και τ'άπλυτα
Κι όσον καιρό
κρεμιέμαι πάνω απ'τα
νερά
κι όσον περνώ στα μακρινά τα Τάρταρα
Τυράγνιες
ζηλοφθόνιες  φόνους
παιδεμούς τ'αλέθω για τους
χρόνους τους
μελλοντικούς
Τ'αλέθω τα γυρίζω και
πάω στη γή
πού 'δωσε το σκοτάδι
φώς για να το πιεί
Κουράγιο περιστέρες
και ανεμώνες μου
Οι ωραίες κι οι συντροφιαστές κι οι
μόνες μου
Όπου μαυρίλα κλώθεται
και γνέθεται
Ήλιοι μικροί γενείτε
κι όλο αλέθετε
Σ'ευλογημένη μέρα
βγάζει το κακό
σε δημοσιά πλατιά το
στενοσόκακο
Και είναι στη
σκοτεινιά και στην
ερήμωση
όπου ριζώνει κι
ευωδιάζει η θύμηση
Ρίζα πικρή μου ρίζα και
κρυφή πηγή
δώσε την περηφάνεια
πάρε την οργή
Σ'όλα τα σπίτια σ'όλα τα
παράθυρα
δάφνες και κουμαριές
και φοινικόκλαρα
Σ'΄ένα μακρύ τραπέζι
κόκκινο κρασί
νέοι και γέροι κι
άνδρες ξεμανίκωτοι
Πάρτε μεράκι φλόγα
λόγο μάλαμα
πάρτε μικρό λαγούτο
πάρτε μπαγλαμά
Ν'αρχίσει το τραγούδι
ν'ανέβει ο καημός
να πάρει και να δώσει ο
νούς και ο λογισμός
Τί με το "χά" και με το
"νό" και με το "νταί"
όλα του κόσμου τ'άδικα
ξε-χά-νο-νται.....

Οδυσσέας Ελύτης 

17 σχόλια:

  1. Μυρσίνη μου
    ο Ελύτης ταιριάζει απόλυτα με τα μαγικά ηλιοβασιλέματά σου.Το ένα είναι πιο μαγικό από το άλλο.Ωραίο ταξιδάκι.....σε ευχαριστώ-)))
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε κορίτσι...τι χρώματα, τι αίσθηση!!! Υπέροχες εικόνες...Το Σπίτι στην Πάρο θα πρέπει να είναι μαγικό!!!Κι αυτό το "ξε-χά-νο-νται"....με γέμισες συναίσθημα!! Σε ευχαριστώ...μια σφιχτή αγκαλιά και μια δροσερή καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα ηλιοβασιλέματα, υπέροχες φωτογραφίες.
    Φιλιά
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα ηλιοβασιλέματα.. μαγικές φωτογραφίες!! Καλό βράδυ να έχεις!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακόμα κι ο Τόπος που περνάς τα Καλοκαίρια σου είναι μαγικός!!!
    Η φωτό με τον πύρινο ήλιο στη δεύτερη φωτό με ξετρέλλανε σαν να παίζουν τα κλαριά ποδόσφαιρο...(φαντασία να σου πετύχει!)
    Ενα καυτό Ηλίου φαεινώτερο(χαχαχαχα) ΦΙΛΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μυρσινάκι μου, πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Ελπίζω να μπορέσεις να επισκεφθείς την έκθεση του Σωτήρη στην Ραφήνα αυτό το Σ/Κ!!! Θα είμαι κι εγώ εκεί!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μυρσινάκι μου από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα!!Οι δύο πρώτες φωτό φανταστικές!!Προτείνονται για όσκαρ φωτογραφίας!!!Σου εύχομαι το φετεινό καλοκαίρι να ζήσεις μαγευτικά ηλιοβασιλέματα!!Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Simply beautiful sunsets! I hope one day to visit the Greek Islands and view the sunsets firsthand...so lovely! Happy solstice :)

    ...Carrie..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!
    ΟΛΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ!!!!!!!!!
    ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα σου τα ηλιοβασιλέματα να είναι τόσο μαγευτικά όσο αυτά στις φωτογραφίες σου Μυρσινάκι!!!! Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου και καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. That is a most beautiful sunset! The sky is so orange!!

    Keep shining!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλενάδα τι ομορφιά είναι αυτή? Χάζεψα τις εικόνες καμιά εικοσαριά φορές μέχρι να γράψω το σχόλιο..Λατρεύω να κοιτάζω το ηλιοβασίλεμα και τα δικά σου είναι από τα ομορφότερα! Πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου! Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Lovely pictures, dear Mirsini! I have been to Paros and it's really a beautiful island.
    Φιλάκια!
    ☼☼☼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Oh Mirsini, these sunsets are beautiful! Your photos look so very professional, my lovely friend. Wishing you a very happy summer sweetie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλενάδα ένα βραβειάκι σε περιμένει! Πέρνα να το πάρεις! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Einai magiko to hliobasilema kai oi photos sou episis teleies!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Stunning...wickedly beautiful! how fun it has been catching up on all the beautiful posts i have missed...gorgeousness!!!
    Victoria~

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...