Σελίδες

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

You will find me in the garden..!!








Αυτες τις ηλιολουστες μερες, ο κηπος ειναι το αγαπημενο μου μερος. Μπηκαμε στο Νοεμβρη αλλα ο καιρος δεν θελει να κρυωσει. Τα πουλια τραγουδανε και οι αγαπημενοι μου γατοι μεπεριτριγυριζουν, καθως προσπαθω να βρω φοντα του κηπου για να φωτογραφισω τα κοσμηματα μου. Ο κηπος, ειναι περιτριγυρισμενος απο κισσο, σαν φυσικος τοιχος ενα πραγμα.Εχει παντου γρασιδι και μια γερικη, αλλα, πανεμορφη ελια που την εχει αγκαλιασει  επισης, ο κισσος. Τα πουλια τραγουδανε σαν τρελα, καποια λουλουδια ειναι ανθισμενα και καποια αλλα ανθισανε παλι. Οι γατοι εχουν αραξει και χαζευουν κι εγω φωτογραφιζω παλι σαν τρελη.
Αυτες τις μερες θα με βρειτε στον κηπο: 
                                                                           
                                                                                  
Σκουλαρικια κρεμαστα με χαλκινη αλυσ-
 ιδα, ημιπολυτιμες πετρουλες και κοκκα-
 λινες χαντρες.  

                                                                                    
Σκουλαρικια chain maille(japanese chainmail) με αλουμι-
 νενια κρικακια σε κιτρινο ματ χρωμα.
   
Σκουλαρικια chain maille(japanese chainm
 ail) με χαλκινα και νικελ κρικακια.
                                                    
Σκουλαρικια chain maille (europian) με επαργυρα μικρα 
κρικακια και μικρες νικελ χαντρουλες

Οι δυο γατοι μου,ο Τσιμπλας (μπροστα) και ο Coki(πισω)
 Ειναι αδελφακια και πολυ αγαπημενοι
.

                                                                              
Αυτες ηταν λοιπον οι φωτογραφιες μου, που, δεν ξερω αν ειναι αρκετα καλες, καθως, ποτε δεν ασχοληθηκα με την τεχνη της φωτογραφιας, αν και θα μου αρεσε να το δοκιμαζα καποια στιγμη. Παντως, εμενα αυτες μου αρεσαν περισσοτερο απο αλλες, αν και εκανα ωρα να διαλεξω τις καλυτερες. Οι στιγμες στον κηπο με ηρεμησαν αρκετα, και η ορεξη μου για χειροποιητες δημιουργιες επανηλθε. Συντομα θα ανεβασω κι αλλες φωτογραφιες. Γεια σας.           

2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...