Σελίδες

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Chain mail Flowers !

Καλησπερα σε ολους! Ηρθε η ωρα να σας δειξω τα επομενα σκουλαρικια chainmaille, τα οποια εφτιαξα πριν λιγες μερες . Εφτιαξα αρκετα αλλα αργησα να τα φωτογραφισω γιατι δεν εχω και πολυ φως στο σπιτι, οποτε πρεπει να βγαινω στον κηπο και τωρα κανει κρυουλακι, αν και σημερα τα καταφερα. Παντως ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι μια φιλη μας που ειναι φωτογραφος, προσφερθηκε να φωτογραφισει τα κοσμηματα μου και τα πλεκτα μου στο στουντιο της. Οταν γινει αυτο θα εχω περισσοτερο υλικο να σας δειξω. Σας παρουσιαζω λοιπον τα μεταλλικα λουλουδακια μου, ποιο χρωμα προτιματε?  

                                                             
                                                                 
                                                                    
Colourful chainmaille flowers with aluminum
 and silvery rings
 Αυτο ηταν το πρωτο μερος ! Τα λεμε συντομα στο δευτερο μερος και ευχομαι καλες δημιουργιες σε ολους αυτες τις γιορτινες μερες που κανουμε δωρακια στους αγαπημενους μας! Καλο βραδυ και καλο ξημερωμα!
   

2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...