Σελίδες

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Crochet toddler beanie and pattern !!

Γειά σας και χαρά σας φίλοι μου !
Πόσο αγαπώ τις Αλκυονίδες μέρες και πώς πάντα αυτές οι μέρες γεννάνε μέσα μου την επιθυμία να έρθει σύντομα η Άνοιξη...κάθε χρόνο ξεμυαλίζομαι !! Αυτές οι τελευταίες ηλιόλουστες μέρες ήταν υπέροχες, ο ουρανός καταγάλανος την ημέρα και στη δύση του ο Ήλιος να μας χαρίζει τις πορφυρές του πινελιές, τα πουλιά χαρούμενα να πετούν εδώ κι εκεί και η αίσθηση ότι η μέρα σιγά σιγά μεγαλώνει...άααχ !!     
Έχουμε όμως καιρό ακόμα για να έρθει η πολυπόθητη Άνοιξη και σίγουρα είναι ακόμα  χειμώνας και θα νιώσουμε κι άλλο κρύο στο πετσί μας, γι'αυτό κι εγώ θα συνεχίσω να σας δείχνω τις πλεκτές μου δημιουργίες και σήμερα σας παρουσιάζω άλλο ένα πλεκτό σκουφάκι που έφτιαξα με βελονάκι !
Ήταν παραγγελία για ένα αγοράκι τον Βασίλη που γιόρταζε και η φίλη μου, η μαμά του Αλέξανδρου, ήθελε να του το κάνει δώρο !
Ο Βασίλης είναι τώρα περίπου δύο χρονών ! Φυσικά, του έπλεξα το σκουφάκι δύο νούμερα μεγαλύτερο για να του κάνει , αφού όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, άν τα πλέξεις ακριβώς στο νούμερο που λένε οι οδηγίες πάντα βγαίνουν μικρότερα, εκτός άν διαθέτεις πολύ παχύ μαλλί ή λίγο μεγαλύτερο νούμερο βελονάκι ! Εγώ προσθέτω συνήθως και λίγες παραπάνω σειρές για το μάκρος γιατί στην αρχή μου έβγαιναν συνέχεια μικρά και δέν κάλυπταν το κεφαλάκι τους ολόκληρο. Τώρα όμως έχω αρχίσει να μπαίνω στο νόημα με τα νούμερα των σκουφιών ! Με τα παπουτσάκια το παλέυω ακόμα αλλά το απολαμβάνω τόσο να τα φτιάχνω.. :oD..χέχέ

Hello my lovely friends !
How i LOve the Halcyon days and how everything these days reminds me how eagerly i'm waiting for spring...every year i become infatuated !! These last sunny days were wonderful, the clear blue sky all day and at sunset the Sun gives us his purple overtones, the birds merrily flying here and there and the feeling that the day slowly grows...aaach (sigh...:oO ) !!
But we still have some time till spring comes and it's definitely still winter and we will feel more cold οn our skin, so i will continue showing you my knitted creations and today i present you another beanie that i made with crochet !!
It was a custom order for a boy named Vasilis' name day and my friend, Alexander's mom, wanted to give him a present !
Vasilis, is now about two years old ! Of course, i crochet the beanie two sizes larger, since, as i said in my previous post, if you knit a beanie according to the numbers in the instructions it usually becomes smaller, unless you have a quiet thick wool or a little bigger hook size ! Ι usually add a few more lines in length, because in the beginning my baby beanies always came out smaller and didn't cover the entire head as it should. But now i've started to slowly learn about the beanie sizes ! I only have a small difficulty with the sizes of little shoes but i so love to make these... ;oD !!     



Φυσικά, το έπλεξα με πολύ απαλά μαλλιά Merino 100% Extrafine ! Άν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το μαλλί Merino και το πόσο οφελεί τα μωρά, σας παραπέμπω στο blog Fairy Knitting της Χαράς, η οποία είχε ανεβάσει πρίν λίγο καιρό ένα ενδιαφέρον άρθρο !

Of course, i crocheted this with very soft Merino wool 100% Extrafine ! If you want to learn more about Merino wool and how much it benefits babies, i refer you to Hara's blog, Fairy Knitting, where sometime ago she had uploaded an interesting article !



Ένα κοντινό πλάνο στο τελείωμα του σκουφιού και στην πλέξη ! Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός χρωμάτων σε αυτόν τον σκούφο και γενικά λατρέυω τις μπλέ αποχρώσεις αλλά και τις γήινες !!!

A close up to the finish and the knit of the beanie ! I love the color combination in this hat and i generally love blue and earthy hues !! 



Όσο για το pom-pom, με δυσκόλεψε αρκετά αλλά μετά απο πολύ επιμονή το κατάφερα !!
Κάντε κλίκ εδώ για να δείτε τις οδηγίες για το σκουφάκι. Έχει οδηγίες γιά νεογέννητο εώς  ενήλικα !!
Εδώ έχει οδηγίες για το πώς να φτιάξετε το δικό σας pom-pom !


As for the pom-pom, it was difficult enough for me but after much persistence i did it !!
Click here to see the instructions for the beanie ! It has instructions from newborn to adult !
Here is instructions on how to make a pom-pom !




Σας χαιρετώ για την ώρα ! Σύντομα θα κάνω μιά μεγάλη blogότσαρκα που τόσο μου έχει λείψει !!
Φιλιά πολλά...:o)) !!

Salute my friends ! I will soon visit you !!
Many kisses...:o)) !!



13 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσουν τα χρώματα που διάλεξες και το μαλλί πραγματικά φαίνεται πολύ καλής ποιότητας!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γκυκούλι το σκουφάκι που έπλεξες Μυρσινάκι μου!!!! Γειά στα χεράκια σου!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλύκα το σκουφάκι!! Με ξετρέλλανε το πον-πον!!
    Πολλα΄φιλάκια, μικρό ξωτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καθε τεχνη εχει τα μικρα μυστικα της που αν δεν κανεις λαθος δεν θα μαθεις ποτε :P
    μπραβο μυρσινη!ειμαι σιγουρη θα αρεσει και στον μικρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μυρσινάκι μου γλυκό πολύ χάρηκα που είδα σχόλιό σου στο μπλογκάκι μου δυστυχώς ο blogger δεν μου βγάζει όλες τις ενημερώσεις με αποτέλεσμα να χάνω πολλά μπλογκς και να μην μπορώ να αφήσω σχόλια!!!
    Το σκουφάκι σου υπέροχο είμαι σίγουρη πως ο μικρούλης θα το ευχαριστηθεί πολύ!!Φιλάκια και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ τα σκουφάκια με φούντες!Και πολύ ωραίο χρώμα!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μυρσίνη μου, το σκουφάκι σου είναι πολύ όμορφο όπως και τα υπόλοιπα πλεκτά σου!! Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου σε μένα, χαίρομαι που θυμάσαι αυτή την ανάρτηση!

    ΥΓ: Θα "κλέψω" κάποια από το σχέδια σου για να τα πλέξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μυρσινάκι μου γλυκό, πόσο περίτεχνα τα φτιάχνεις όλα! Από κοσμήματα μέχρι σκουφάκια για μπομπιράκια!!!!Σαν μικρό Στρουμφάκι θα είναι ο Βασίλης ( και να τον χαίρονται) Μπράβο σου κοριτσάκι μου, με όσα καταπιάνεσαι τα κάνεις εξαιρετικά!!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και καλές δημιουργίες μέχρι την πολυπόθητη άνοιξη !!!! Σε φιλώωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόλύ όμορφο,καλόγουστο και περιποημένο!Γεια στα χέρια σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Yay,Mirsini my magical friend..so beautiful, your creations are always spectacular..gorgeous blue colors and the pom pom is adorable! Happy Halcyon Days..wishing you many blessings! and me too..I am so excited for Spring...and the Springtime fairies!
    Hugs and spakrles beautiful sister!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μυρσινακι μου καλο,ομορφο μου ξωτικο....
    Πλεκεις τοσο ομορφα!!!γλυκα το σκουφακι!!τελεια φτιαγμενο !και απιθανο χρωμααα!να σαι καλα και να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα!σε φιλωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι όμορφα σκουφάκια και παπουτσάκια φτιάχνεις Μυρσινάκι μου;;!!!! Τέλεια!!και τα χρωματάκια τους υπέροχα!! Τυχερά τα μωράκια που θα τα φορέσουν γλυκούλα μου!! Σου έχω βραβειάκι στο μπλογκ μου, αν θέλεις πέρνα να το πάρεις!!! φιλάκια και καλό σου πλέξιμο!! Εμείς θα τα θαυμάζουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας.καλό μήνα..καλωσορίσατε στο μπλοκ μου..έγινα και γω μέλος στο δικο σας διάβασα και την ανάρτηση ωραίο το σκουφάκι..θα χαρώ να τα λέμε με σχόλια στις αναρτήσεις μας..ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...