Σελίδες

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

A sweet award !!!

Γεια σε ολους! Ελπιζω να ειστε ολοι καλα!
Εχω να μοιραστω κατι μαζι σας!
Την Παρασκευη που μας περασε η περιηγηση μου στην blogoσφαιρα μου επιφυλλασε μια γλυκεια εκπληξη!
Η Πολινα η αλλιως http://houseofmice.blogspot.com/ μου χαρισε αυτο το βραβειο!

Hello everybody! I hope you're doing well!
I have something to share with you!
Last Friday, while i was wondering around the blogosphere a pleasant surprise waited for me!
Polina or House of Mice  http://houseofmice.blogspot.com/ gave me this award!


                                                                          
Ειναι το πολυχρωμο γλυκο βραβειο και... ξερετε τι σημαινει αυτο, ε ?  Oποιος δοκιμασει λιγο απο αυτο το χρωματιστο γλυκακι αμεσως αρχιζει να σκεφτεται πραγματα που του αρεσουν πολυ και θελει να τα μοιραστει με τους αλλους! Εγω λοιπον σκεφτηκα να σας τα πω με ομορφες εικονες, ετσι, για να ειναι ακομη πιο ευχαριστο!
Eλατε μαζι μου:

It's the colourful sweet award and...do you know what's that means? Anybody who tastes a piece of this sweet, starts thinking things that makes his life beautiful and also likes to share this thoughts with the others! Well, i'll share my thoughts with beautiful pictures so it will be more pleasant!
Come and join me:

 Something i really like is.....
Κατι που μου αρεσει πολυ ειναι......
                                                                    
 .... elves, faeries, sprites, pixies and everything that has to do with these mythical and magical creatures!!!
..τα ξωτικα, οι νεραιδες, τα αερικα και ο,τι εχει να κανει με αυτα τα μαγικα μυθικα πλασματα!!



Ι like hummingbirds! I love all the birds, but hummingbirds are so beautiful and magical creatures!!
Mου αρεσουν τα κολιμπρι! (ετσι δεν τα λενε? :Ρ). Λατρευω ολα τα πουλια, αλλα τα...κολιμπρι ειναι τοσο ομορφα και μαγικα πλασματα!

 I really like dragonflies ! I loove these beautiful insects! They are soo playful!
Μου αρεσουν πολυ οι λιβελουλες! Τα λατρευω αυτα τα πανεμορφα εντομακια! Ειναι και πολυ παιχνιδιαρικα!

Ι looove tea and it's beneficial and therapeutical properties! I like different flavours and combinations of this wonderful herb!
Λατρευω το τσαι και τις ευεργετικες και θεραπευτικες του ιδιοτητες! Μου αρεσουν διαφορες γευσεις και συνδυασμοι αυτου του υπεροχου βοτανου!


 I really like going to festivals in nature and dancing under the Sun and the Moon with people from all over the world!
Mου αρεσει πολυ να πηγαινω σε φεστιβαλ  στη φυση και να χορευω κατω απ'τον ηλιο και το φεγγαρι με ανθρωπους απο ολο τον κοσμο!



Ι loooove to be in places like this one!!!!
Λατρευω να βρισκομαι σε μερη σαν αυτο!!!

  I lοve travelling around the world!                                                                      
 Μου αρεσει πολυ να ταξιδευω!

I like ice-cream veeery much! 
Μου αρεσει το παγωτο παρα πολυ!


 I'm crazy for pumpkin soup! 
Τρελαινομαι για κολοκυθοσουπα!                                    
                                                                                    
 And last thing i really like is sharing all these things with my partner and my best friend Nick!
I really love this guy!

Kαι το τελευταιο πραγμα που μου αρεσει παρα πολυ ειναι να μοιραζομαι ολα αυτα με το συντροφο μου και καλυτερο μου φιλο το Νικο!
Τον αγαπαω πραγματικα αυτον τον τυπο!


                      
Surely, it's not just these, but they are from the things i like the most! Now it is time to giveaway this award to the next 10 bloggers that i choose! This is difficult, let me think.....

Σιγουρα, δεν ειναι μονο αυτα, αλλα ειναι απο τα πραγματα που μου αρεσουν πιο πολυ! Τωρα ηρθε η ωρα να χαρισω αυτο το βραβειο στους επομενους 10 bloggers που επιθυμω, δυσκολο αυτο, για να σκεφτω λιγο.....

 I' m giving this award to these blogs:
Λοιπον, το δινω στα εξης blogoσπιτα:
*http://olivetreegirl.blogspot.com/  για τα ομορφα κοσμηματα που φτιαχνει!(και οχι μονο)! For the nice jewelries she makes!
*http://wool-and-cotton.blogspot.com/ γιατι ειναι φοβερη πλεκτρια! Cause she is really good knitter!
*http://cadenza-xotikou.blogspot.com/ γιατι ειναι Ξωτικοοοοο!!  Cause she is an..Elf!!!!
*http://misirloumisirlou.blogspot.com/ γιατι με τρελαινουν οι δημιουργιες της!!  Cause i love her creations!                                
*http://polymericlay.blogspot.com/ γιατι και η Ιζαμπελα φτιαχνει φανταστικα κοσμηματα!  Cause Isabella makes unique jewelries!        
*http://botanologia.blogspot.com/ για τις τοσο χρησιμες γνωσεις της στον κοσμο των βοτανων! For her useful knowledge on herbs!
*http://willingthinkingfeeling.blogspot.com/ γιατι ειναι πολυ ταλαντουχα και γενναιοδωρη! Cause, she is very talented and generous!
*http://marascookrevolution.blogspot.com/ γιατι ειναι φοβερη μαγειρισσα λεμε!  Cause, she is an awesome cooker!
*http://marie-meraki.blogspot.com/ γιατι κι αυτη και οι μπομπονιερες της ειναι μια γλυκα!! Cause, her creations are sweet like her!
*http://kantomagapi.blogspot.com/ γιατι η Χαρα ειναι Υπεροχη σε ολα!  Cause, she is just wonderful in everything!

Whoever of you wants, and only if she or he wants, can continue the protocol of this award and then must give it away to the next 10 blogs that he or she likes!

Οποιος θελει λοιπον, και μονο αν θελει, συνεχιζει το πρωτοκολλο και με την σειρα του το χαριζει κι εκεινος σε 10 αλλα blogoσπιτα!

 By the way, i want to mention another award that sweet Chris gave to me sometime ago!
Θέλω να αναφερω και ενα αλλο βραβειο που μου ειχε χαρισει η γλυκεια φιλη Chris απο το: http://chrisoscreations.blogspot.com/ . 

                                                                          
 Αργησα λιγο να τα δημοσιευσω αλλα δεν τα ειχα ξεχασει !! Σας ευχαριστω πολυ πολυ κοριτσια!
Σας στελνω πολλα φιλια και τα λεμε πολυ συντομα!

Ιt took some time till i post it but i hadn't forgotten it! Thank you so much girls!
I send you lot of kisses and we talk soon!                                                                      


21 σχόλια:

  1. Πάντα τέτοια!!
    Πολύ όμορφη η παρουσίαση με τις εικόνες
    και σχεδόν όλα όσα ανέφερες μου αρέσουν πολύ πολύ και εμένα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lovely pictures. I especially like the one of the dragonfly. They are such magical creatures...very fairy-like.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωω !!!! Πολύ μου άρεσε το κολιμπρί η λιβελούλα και το ποτάμι !!!!!!!!!
    Πολύ σ'ευχαριστώ καλό μου.
    (Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να κάνω ανάρτηση σύντομα....)
    Είσαι πολύ γλυκό πλάσμα.
    Πάντα βραβεία και χαρές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Chris
    Σε ευχαριστω πολυ Chris!!!
    Χαιρομαι που σου αρεσουν κι εσενα! Να εισαι παντα καλα!
    Φιιιιλια πολλααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Kim
    Thank you Kim! Isn't it super beautiful? I love dragonflies and it was difficult which one to choose, but all the dragonflies are beautiful! I'm sure you agree! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ξωτικο
    Που εισαι ξωτικουλι!?! Κι εγω σε ευχαριστω πολυ πολυ!!:> Μου εχουν λειψει ολα αυτα τα ωραια! Αντε να ερθει η Ανοιξη.....
    Μου λειπει και λιγη δοση ξωτικου αλλα μην αγχωνεσαι γλυκουλι! Οταν εχεις χρονο θα τρεξουμε ολοι να σε διαβασουμε! Εισαι ΥπεροχΗ!
    Φιλακιααααααα:>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ...ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ...ΑΛΛΑ ΤΟ Π[ΑΓΩΤΟ ΤΕΛΕΙΟ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yay...what a magical post..beautiful photos..I loved reading all about your enchanting world..we are such kindreds..for I love all the same things as you!! Shine on! Congrats to you..and it will be so fun looking at these links and meet more kindreds!
    Have a magical night and thanks for always adding sparkles to my day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @foufoula89
    Σε ευχαριστω πολυ και καλως ηρθες στο blog μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Victoria
    I feel the same for you my lovely Wizardess!II
    Many many kisseeeeees!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mirsini μου σ'ευχαριστώ πολύ !!!!!!!!!!!! Είσαι κι εσύ πολύ γλυκιά!!! Οι φωτογραφίες με τα αγαπημένα σου πράγματα είναι εξαίσιες αλλά εκεί που είσαστε με το Νίκο σου (τα πουλάκια μου!!) είναι το κάτι άλλο!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ'ευχαριστω πολυ για το γλυκο σου σχολιο!!!! Να εισαι παντα καλα :>!
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Misrinaki μου
    δεν ξέρω τι να πω...ευχαριστώ για την επιλογή μα πρωτίστως για τα καλά σου λόγια! Ειλικρινά συγκινούμαι(μήπως επειδή γερνάω;).
    Χιλια ευχαριστώ (και δεν φτάνουν).
    Επειδή έχω κάνει ήδη ανάρτηση,πρόσθεσα και το δικό σου τώρα.
    Νάσαι πάντα καλά, να εξακολουθούν να σ αρέσουν όόόλα αυτά που περιγράφεις και νάσαι πάντα ευτυχισμένη με το ΝΙΚΟ ΣΟΥ!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Congratulations on your lovely awards...I loved reading of all of your loves - it seems we share quite a few! That picture of the hummingbird is stunning!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σε ευχαριστω παρα πολυ μυρσινη μου!!!!!.....χιλια καλα να σου δινει η ζωη!!Να σαι παντα καλα!!!!φιλια πολλαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μυρσίνη μου ευχαριστώ πολύ για το γλυκό δωράκι!!!!
    πολύ χάρηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ τα πουλάκια μου (lovebirds)!
    Τόσο όμορφα και ονειρικά όλα αυτά Μυρσίνη μου!
    Χαίρομαι που τα μοιράστηκες μαζί μας και σε ευχαριστώ για το δώρο σου.Με τιμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ομορφες εικόνες!!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Thank you mirsini! This is a good opportunity to wake me up from my winter sleep. :D I see that we have a lot in common!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Και για το βραβείο και για τα καλά σου λόγια! :) Μου αρέσουν και εμένα τα ποτάμια, το τσάι και το παγωτό :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη ανάρτηση, φοβερή σύνδεση λόγου και εικόνας!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο, με τιμά ιδιαίτερα!!! Συνέχισε τις όμορφες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...