Σελίδες

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Chain mail bracelets in copper and a lovely award !!

Τι γινεται φιλοι μου; Τι μου κανετε ; Συγγνωμη για την απουσια μου τελευταιως αλλα δεν μπορουσα να κανω αναρτηση χωρις φωτογραφικη και επισης, ο blogger αποφασισε να σταματησει τις λειτουργιες του για μια μερα γιατι κατι επιδιορθωναν και ετσι εχασα τα κειμενα και καποιες φωτογραφιες απο την αναρτηση και επρεπε να την ξανακανω. Ευχομαι ολα να ειναι καλα τωρα στην blogland! Τα ευχαριστα νεα ειναι πως δανειστηκα την φωτογραφικη της αδερφης μου για λιγο και ετσι θα σας δειξω τα καινουρια μου κοσμηματα!!!!
   
What's up my friends? How are you? Sorry about my absence lately but i can't do posts without having a photo camera and also blogger decided to stop our activities for one day cause they were fixing sth so i lost the texts and some photos from my post and i had to do it again! Hope everything is fine now in blogland! Τhe good news are that i borrowed my sister's camera for a while and i will show you my new jewelries at last!!!! 
  
New chain maille bracelets!!
Καινουρια βραχιολια chain maille!                                               
  
 

Box-chain bracelet with handmade copper clasp.
       
                                                                            
I also made one with bigger rings! It's a man size bracelet. 
  
 

A photo of the two bracelets together to see the difference of the sizes.                                                                                

                                                                                 
 European weave (4 in 1) bracelet in copper.

                                                                            
The clasp is also from pure copper.
     

Μου αρεσουν πολυ τα χαλκινα κοσμηματα, ειδικα το καλοκαιρι! Εσεις τι λετε;                                                       
Αυτα τα βραχιολια ειναι τρεις απο τις τελευταιες chain maille δημιουργιες μου! Θα σας δειξω κι αλλες συντομα! 

I love copper jewelries in the summer! How about you? 
Τhese bracelets are three of my latest chain maille creations! !! I will show you some more soon!! 
  
Πριν φυγω θελω να ευχαριστησω τοσο πολυ τη μια και μοναδικη Χαρα γι'αυτο το βραβειο!!
Before i go i want to thank so much the one and only Hara for this award!! 


  Σ'ευχαριστω πολυ αγαπημενη μου φιλη !!!!! Ειναι μεγαλη μου τιμη να παιρνω αυτο το βραβειο απο μια τοσο στυλατη blogger και εναν υπεροχο ανθρωπο σαν εσενα !!! Πραγματικα χιλια ευχαριστω!! Σου στελνω πολλα πολλα φιλια !!  
Να ειστε ολοι καλα και τη σημερινη μερα!! Μιλαμε συντομα!   

K Α Λ Η Μ Ε Ρ Α ! :ο)))
                                 
 I'm so thankful my lovely friend !!!!! Ιt's a great honour to receive this award from a such stylish blogger and wonderful person like you !!!
I want to thank you again!! I send you many many kisses !! 
Hope everybody has a good day!!! We talk soon! 
  
G O O D  M O R N I N G ! :o))) 

  

23 σχόλια:

  1. Μα είναι τέλεια!!!
    καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά Μυρσίνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μυρσινούλα. Όλα πολύ ωραία αλλά πιο πολύ από όλα μου αρέσει το φαρδύ χάλκινο βραχιόλι. Έχεις δίκιο είναι πάρα πολύ ωραίο χρώμα για καλοκαίρι. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα χάλκινα είναι πολύ όμορφα όλο το χρόνο, αλλά το καλοκαίρι έχουν την τιμητική τους!
    Είναι καταπληκτικά και ...ζηλεύω!!!
    Πολύπλοκο, βρε παιδί μου, ιδίως το πρώτο βραχιολάκι!
    Είναι όμως το κάτι άλλο!
    Μπράβο!
    Περιμένουμε και τα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρσίνη μου , καταπληκτική δουλειά !!!!
    Είναι τόσο όμορφά όλα....
    Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα κοσμήματα, διαφορετικά και με καλοκαιρινή διάθεση!!!
    Οσο για τα ευχαριστήρια,στον εαυτό σας τα χρωστάτε που μ έχετε κατακτήσει, με τη φαντασία σας,τη δημιουργικότητά σας, τη θετική σας αύρα, τον καλό σας λόγο. Νάστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Blogger βλέπω κάνει παιγνιδάκια σε πολλά σπίτια και αυτό είναι εκνευριστικό!! Ωστόσο, η νέα σειρά είναι υπέροχη! Μου αρέσει κι εμένα αυτό το χρώμα το καλοκαίρι. Μπράβο και για το βραβείο και περιμένουμε νέες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα!τι όμορφα που είναι!αν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο έτσι θα το ζητήσω?chain maille?ξεκινάω τώρα σιγά σιγά με κόσμημα και κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μυρσινάκι είναι υπέροχα!!Πραγματικά το χρώμα του χαλκού είναι τέλειο...
    Δε βρίσκω το mail σου,γι'αυτό σου έγραψα εδώ.Στείλε μου σε παρακαλώ στο eirini_prot@hotmail.com
    Σ'ευχαριστώωωωω!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μυρσίνη είναι τέλεια!!!!!!!!
    Αυτό το χρώμα μου αρέσει πάρα πολύ και πηγαίνει πολύ με τα περισσότερα καλοκαιρινά μας ρούχα. Για άλλη μια φορά μπράβο σου!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλενάδα μου ωραία βραχιόλια!!! Και πηγαίνουν και με όλα τα χρώματα. Μπράβο! Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου, τα γατάκια μου είναι σπίτι, (αυτά είναι τα 5 από τα 8 νεογέννητα, ήταν ακόμα ένα αλλά δυστυχώς μας το έφαγε κάποιος γάτος κρίμα). Πάντως μιλάμε για πολύ γέλιο.. τι πλάκα που έχουν δε φαντάζεσαι!!! Τα λέμε πάλι, φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφα ολα το φαρδυ μου αρεσε πιο πολυ απολα!!!Πολυ καλη δουλεια..Χαρα στην υπομονη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μυρσινάκι καλησπέρα...κι εγώ είχα προβλήματα με το blog και δεν μπορούσα να μπω πουθενά...τέλος πάντων όλα πέρασαν...Είναι πάρα πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου...υπέροχα όλα...μπράβο..Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. These are stunning! I especially like the copper. It must take you hours to make one piece.

    Hope you are well! Hugs, friend. XX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. The work in these is exquisite Mirsini, and congratulations on your well deserved blog award x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hey mirsini, well done on the award! love the copper bracelets, especially the second one, really gorgeou work x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κοριτσάκι θα έρθει λογικά η Κατερίνα αυτό το σ/κ και λέγαμε να πάμε για κανά καφέ
    θες να σου στείλω αν κανονίσουμε τπτ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Woweee!!!Stunning Gorgeousness! Your bracelets are divine and so beautiful! yes me too..i love copper...you are so creative and talented...your bracelets look like magical weavings...exquisite! I bet they have super powers too!
    Love your photos...so enchanting!

    yay..congrtas on your award!

    Wishing you a happy week full of sparkles and joy!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μυρσίνη μου, σε καταλαβαίνω!Ο bloger μας δημιουργήσε τα προβληματάκια του, αλλά όλα καλά τώρα!Τέλεια τα βραχιολάκια σου, μου αρέσει πολύ το χρώμα!!!!Ό,τι πρέπει για καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. στείλε μου μια το κινητό σου αν ειναι για να σου στείλω μνματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφα τα πραγματάκια σου Μυρσίνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oh, these bracelets are gorgeous! I adore the European weave. Such detailed work and done so perfectly. Congratulations on a well deserved award!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα φιλενάδα! πέρασα να πω ένα γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι όμορφα βραχιόλια Μυρσίνη μου! Πρέπει να έχεις πολύ υπομονή για να βγει τέτοιο αποτέλεσμα... : Ρ το χάλκινο πράγματι μ'αρέσει πολύ για καλοκαίρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...