Σελίδες

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Chain mail silver necklace with glass beads!

Γεια σας φιλαρακια ! Τι κανουμε; Ειμαστε ολοι καλααα;; Το ευχομαι! Θελω να σας δειξω το καινουριο κολλιε chainmail  που εφτιαξα τελευταια! Σας εχω δειξει ξανα παρομοιο σχεδιο! Σημερα δεν προλαβαινω να γραψω πολλα γιατι εχω διαφορα να κανω αλλα θελω να σας πω ποσο πολυ εκτιμαω τα σχολια σας και ποσο πολυ χαιρομαι που διαβαζετε το blog μου !!!
Θα γραψω συντομα ομως, το υποσχομαι ;ο) γιατι εχω διαφορα ωραια να σας πω και να σας δειξω. Προς το παρον σας χαιρετω και ευχομαι να εχετε μια ομορφη μερα! 
Φιλια!

 Hello my friends ! What's up? Is everybody fine? I hope so! I want to show you the chainmail necklace that i made recently! I have represented a similar design! Today i don't have much time to write cause i have several things to do but i want to tell you how much i appreciate your comments and how glad i am that you are following my blog !!! I will post soon though, i promise that ;o) cause i have several nice things to tell you and show you. So that's all for now and i wish you all to have a beautiful day! 
Kisses! 

                                                                            
Chainmail necklace made from silver plated small size rings and turquoise glass beads.       
                                                                        
                  
 European chainmaille weave 4 in 1 
  
Θα τα πουμε συντομα! 
We will talk soon! 
:o)))))))))))                                       

26 σχόλια:

  1. Μπράβο σου!!! Χαρά στην υπομονή σου!!! Μου είναι πολύ δυσκολο να φανταστό πως κάνεις αυτό το περιέργο πλέξιμο!!!
    Γειά στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιρσίνη μου, το chainmaille το ΄χεις!Είσαι μαστόρισσα, πως να το κάνουμε.Εγώ δεν έχω ασχοληθεί ακόμα(?).Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου !!!Είναι πολύ όμορφο!!!
    Χαρά στην υπομονή σου!!!
    Μου είναι πολύ δύσκολο να φανταστώ πως κάνεις αυτό το περιέργο πλέξιμο!!!
    Γειά στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο!!!!!!!
    Τί να σου πώ, το ερωτεύθηκα με την πρώτη ματιά!!!!! Μη σου πώ πώς το φαντάστηκα και φορεμένο πάνω μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι τέλειο.
    Φιλάκια πολλά.... Σ΄ευχαριστώ και για το γλυκύτατο σχόλιό σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου, μαστόρισσα!! (που λέει και η Βίκυ!)
    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τέλειο!!! χαρά στην υπομονή σου... πόσες ώρες σου πήρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. The chain mail is spectacular! I love it with the addition of the beads. I wish you could teach me how to do chain mail. It looks difficult!

    Hugs to you! XX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θαυμαζω κι εγω την δεξιοτεχνία και την άσκηση... υπομονής!!!Το αποτέλεσμα υπέροχα καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπραβο!να σε ρωτησω εσυ το εφτιαξες ολο ενα ενα??? υπομονηηηηη που χρειαζεται κ παραλληλα απιστευτη ψυχοθεραπεια αδειασε τ μυαλο σ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συγχαρητηρια για την υπομονη σου...εντυπωσιακο το αποτελεσμα!!!ποσες ωρες συναρμολογουσες τα κρικακια???χιχιχιχι...και το χρωμα πολυ καλοκαιρινο!!!τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΠΡΑΒΟ ΜΥΡΣΗΝΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάχη δίνω απο χθες γλυκιά μου για να ανοίξω τα σχόλια σου και να γράψω κάτι.Τελικά η google τα έχει βάλει πλέον αναμφισβήτητα μαζί μου! Απο χθες λοιπόν θέλω να σου πω οτι κάνοντας βολτίτσα στο μπλοκ σου θαύμασα τις δημιουργίες σου, το προηγούμενο ροζ υπέροχο, ερωτεύθηκα το στεφάνι σου με τα βελανίδια και ..εντάξει..κάνε θέση στο μπλοκόσπιτο σου να...στρογγυλοκαθήσω!Καλημέρα γλυκιά μου...όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Your jewelry is absolutely stunning! Love all the display items!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mου άρεσε αυτό το κολλιέ ,αλλά και το νεραϊδίσιο στεφανάκι σου πολυυυυυυυ !!!!!!
    καλά το Άμστερνταμ με τρέλλανε τελείως !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα! Είναι πραγματικά υπέροχο! Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι φανταστικό ειλικρινά χωρίς υπερβολή...προσωπικά είναι τελείως το στυλ μου σε κοσμήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Thank you, mirsini for coming to my reader and liking my jewelry :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. LOVELY!! This is so super gorgeous..and my colors..love the turquoise..and i am a silver-gypsy-freak ha ha!! Love it..you are such a creatrix..just beautiful..gorgeous work!!
    HUgs and happy sparkles all day long..
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ γιατί δεν το είχα δει αυτό το υπέροχο δημιούργημα;;;
    Μυρσινάκι είναι τέλειο!!Χαρά στην υπομονή σου...φαίνεται ότι έχει πάρα πολλή δουλειά!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Just gorgeous! Love the turquoise beads...hope you have a magical day x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...