Σελίδες

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Bye,bye for a while :o).....

Γεια σας φιλαρακια μου! 
Κανω αυτη τη γρηγορη αναρτηση για να σας πω οτι αναχωρω για Χανια σημερα το βραδυ!!! 
Θα ειμαι πισω Δευτερα πρωι! Ο καιρος βεβαια μας τα χαλασε και θα βρεχει στην Κρητη μεχρι και αυριο αλλα λενε πως θα φτιαξει το Σαββατο. Ευχομαι να μην κουναει το καραβι. Θα βγαλω και φωτος αν και η φωτογραφικη της αδελφης μου ειναι λιγο παλια και δουλευει με μπαταριες!! Μακαρι να ειχα το χρονο να σχολιασω στα blogoσπιτα σας αλλα το μονο που προλαβα ειναι να μπω και να ριξω μια ματια ! Οταν γυρισω θα σας επισκεφθω ολους και θα προσπαθησω να γραφω πιο συχνα!  
Σας φιλω και να εχετε ενα υπεροχο σ/κο!
:ο)))))))

Ηello my friends! 
I'm doing this quick post cause tonight i'm living for Hania(Crete)!!! I will be back on Monday morning! 
Well, the weather has let us down today and it will be raining on Crete till tomorrow but on Saturday it will be sunny again. I hope the boat doesn't rock! I will take some photos even though my sisters camera is a little old and works with batteries!! Ι wish i had the time to comment on your blogs but the only think i've had time to do is only read some posts! When i will be back i will visit all of you and i will try to post more often!
Kisses to you all & have a wonderful weekend! 
:o)))))))

                                         
                
 The old port of Hania in the sunset! 

 :o)))))))


15 σχόλια:

  1. Καλό ταξίδι, καλά να περάσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wow! It looks gorgeous there! I always wanted to visit Crete. There is lots of history out there. I hope you have a wonderful time, and bring back lots of pictures to share with us!

    Blessings to you, friend...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρσίνη μου εύχομαι να περάσεις τέλεια!!!!!!!!
    Έχω επισκεφθεί την Κρήτη αλλά έχω πάει στον Άγιο Νικόλαο και στην Ελούντα. Στα Χανιά δεν έχω πάει αλλά όλοι λένε πώς είναι πανέμορφα!!!!!
    Πολλά φιλιά - καλό ταξίδι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. HUgs...have a wonderful trip..shine on..create some magic wherever you go my friend!
    Enjoy!!
    hugs and sparkles
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις βρήκα το μπλογκ σου και έχω ενθουσιαστεί! Να περάσεις καλά στην Κρήτη(μα δε γίνεται και διαφορετικά σ' αυτό το νησί)και θα περιμένω να γνωριστούμε όταν γυρίσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Μυρσινάκι. Είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις απίθανα στα Χανιά. Καλό σου ταξίδι, καλό Σ.Κ. και εύχομαι να μην έχει θάλασσα. Κυρία φωτογράφε περιμένουμε φωτογραφίες, ξέρεις εσύ από τις δικές σου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να περάσεις καλά! Μακάρι να μπορούσαμε να σε ακολουθήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά να περάσεις!!!περιμένουμε φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά να περάσεις Μυρσινάκι μου...Καλό Σ/Κ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hello friend,
    is very precious picture!!!
    please come to my blog to vote our dog Chicco,because he's partecipacting in a concourse.
    big hugs,thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να περασεις Τελεια!!Τα Χανια ειναι τοσο ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...