Σελίδες

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

"Captured Orbs" pendant and awards

Χαιρετώ την αγαπημένη blogoπαρέα και εύχομαι σε όλους σας Χρόνια Πολλά, φωτεινά και δημιουργικά !!! Ευελπιστώ πώς περάσατε όλοι όμορφα και ξένοιαστα με τους αγαπημένους σας!! Εμείς...περάσαμε πολύ οικογενειακά το φετινό Πάσχα...την Κυριακή πήγαμε και φάγαμε με την μητέρα μου, την αδελφή μου και τον γλυκό μας σκύλο στο σπίτι και όλη η γειτονιά ήτανε μέσα στη ζωντάνια..τί ωραία !!! Την Δευτέρα του Πάσχα πήγαμε και φάγαμε στην οικογένεια του Νίκου, στην πολύ όμορφη αυλή τους (ευτυχώς..δέν έβρεξε) !!! Ήταν υπέροχα !! Και του χρόνου με υγεία φίλοι μου !!!
Αυτά τα νέα μουυυ...και τώρα θα σας δείξω άλλο ένα καινούριο κόσμημα που έφτιαξα πρίν λίγο καιρό !! Θυμάστε τα σκουλαρίκια με τις "παγιδευμένες σφαίρες φωτός" που έφτιαξα ;! Έ..αφού έχω γίνει εξπέρ στο να παγιδεύω φωτεινές σφαίρες...είπα να φτιάξω και ένα κρεμαστό..χάχά !!!
Δείτε το παρακάτω....:ο)

I greet all my blog-friends !!! Hope you are all well !! We had a wonderful time with our families this easter !!! On Sunday we went to eat with my mother, my sister and our sweet dog and all the neighbourhood was full of life...how nice !!!. Οn Monday we went to eat with Niko's family in their beautiful garden !!!! It was wonderful !!!!! I wish lots of health and many years full of beautiful moments for everyone !!!
That's my lateστ news !! Now.. i want to show you another new jewel that i made sometime ago !! Do you remember the "captured orbs earrings" that i have made ?! Well...since i became an expert in capturing orbs i thought to create a pendant too !! :o)



Γαλάζιες γυάλινες φωτεινές σφαίρες παγιδευμένες μέσα σε χάλκινα κρικάκια και χάλκινο σύρμα!
Blue glass orbs trapped in copper rings and copper wire!


Η αλυσίδα του κρεμαστού είναι χάλκινη και το κούμπωμα και οι ακροδέκτες της αλυσίδας είναι απο βασικό μέταλλο βαμμένο σε χάλκινο τόνο..δέν γνωρίζω συγκεκριμένα...:ο1
The chain of the pendant is copper and the clasp and the accessories in the end of the chain are from basic metals in copper tone...i don't know specifically...:ο1    


Πήρα όμως και βραβειάκιαααα!!! Οι αγαπημένες μου φίλες Φανή, Maya και ELLIExirium μου χάρισαν αυτά τα τρία όμορφα και ξεχωριστά τιμητικά βραβειάκια που θα δείτε παρακάτω....

I was also awarded !!! My lovely friends Fani, Maya and ELLIExirium gave me these beautiful and special awards that you can see below....    


 
Αυτό το τέλειο τιμητικό βραβείο μου το χάρισαν η Φανή και η Maya !!! 
Καλές μου φίλες...σάς ευχαριστώ πάρα πολύ..με κάνετε και νιώθω τόσο όμορφα...είναι μεγάλη μου τιμή που βραβέυετε το blogόσπιτό μου για άλλη μιά φορά !!!

This awesome honorary award was given to me by Fani and Maya !!!
My good friends...thank you so much..you make me feel very nice...it is a big honour for my blog for one more time !!!  


   

Αυτά τα δύο πανέμορφα βραβεία μου τα χάρισε η αγαπητή ELLIExirium !!! Πώ..πώωω..αυτό το γλυκό βραβειάκι μού 'ρχεται να το φάω...τόσο γλυκό που είναι..αλλά και το άλλο το βραβειάκι το "φωτεινό" το λατρεύω...είναι τόσο ανοιξιάτικο και νεραιδένιο και.. με τιμούν ιδιαίτερα οι λόγοι που μου τα δίνεις !!! Σε ευχαριστώ πολύυυυ μα πάρα πολύ...δύο όμορφα και τιμητικά βραβεία μαζί...τί να πώ...είσαι πολύ γλυκειά.. !!! Τιμή μου και καμάρι μου !!!! :οD

These two gorgeous awards were given to me by my lovely friend ELLIExirium !!!
Ohh..this "cherry on top" award is so sweet that i want to eat it :oP....but i also love this Shiny award..it is so spring and fairy and...i'm greatly honoured by the reasons you are giving me these awards !!! Thank you sooo very much...two beautiful and honouring awards together...what can i say..you are so sweet !!! :οD

Το "Shiny Blog Award" έχει και κάποιες ερωτησούλες να απαντήσω..έ, και αυτή τη φορά που έχω λίγο περισσότερο χρόνο και είναι και λίγες οι ερωτησούλες θα τις απαντήσω...λοιπόοον..έχουμε και λέμε...

The "Shiny Blog Award" has also some questions for me to answer...and now that i have some more free time and the questions are not so many i will answer ! Soo...we begin...

1) Αγαπημένο τοπίο/εικόνα/θέα; 
Δέν μπορώ να αναφέρω μόνο ένα ! Λατρεύω τα πάντα στη φύση, τα ηλιοβασιλέματα του καλοκαιριού με τα μαγευτικά χρώματα, τα ψηλά βουνά και απο κάτω να απλώνεται το ατελείωτο δάσος...οι μαγικές εικόνες που αντικρύζω με μιά βόλτα στο δάσος...τα λιβάδεια που χρωματίζονται την άνοιξη....όλα είναι εξίσου αγαπημένα !!!

1) Favourite landscape, picture, view?
I can't choose only one ! I LOve everything in nature, the summer sunsets with the magical colours, the high mountains and the endless forest underneath...the magical images i see in a walk inside a forest..the fields that are painted from the colours of the flowers every spring...all equally favourites !!!

2)Αγαπημένο ποτό του χειμώνα και του καλοκαιριού;
Του χειμώνα είναι το τσάι και όταν είμαι έξω με φίλους το κόκκινο κρασί ή το καλό ρακί ( άν και τον τελευταίο καιρό τα αποφεύγω αυτά τα δύο ) ή η μπύρα ...του καλοκαιριού είναι πάλι το τσάι ( και κρύο το πίνω!) και η κρύα μπύρα!! 

2) Favourite drink of winter and summer?
Winter's favourite is tea of course and when i go out with friends is the red wine or good raki (well..lately i'm avoiding these) ...and summer's favourite is tea again ( i like it cold too !) and cold beer !! 

3)Αγαπημένο χρώμα; 
Διάφορες αποχρώσεις του πράσινου και του γαλαζοπράσινου...και τώρα τελευταία μου αρέσουν και οι αποχρώσεις του μπλέ !!!

3)Favourite colour?
Several shades of green and aquamarine...and lately i love the shades of blue !!!

4)Αγαπημένη μυρωδιά;
Η μυρωδιά της γής όταν βρέχει και οι μεθυστικές μυρωδιές των λουλουδιών !!! Του γιασεμιού ειδικά που μου θυμίζει πάντα καλοκαίρι !!

4)Favourite smell?
The smell of the earth when it's raining and the intoxicating smells of the flowers !!! Especially jasmine's smell that always reminds me of summer !!

5)Βόλτα/ταξιδάκι με: αυτοκίνητο, μηχανή, ποδήλατο, πόδια, αεροπλάνο, τρένο...διαλέξτε εσείς πιό είναι το ιδανικό μέσον !!
Βόλτα...με ποδήλατο ή μηχανή...τέλειαααα...και ταξιδάκι...επειδή με αεροπλάνο δέν με τρελαίνει πιά...όχι δέν φοβάμαι αλλά είναι και κουραστικό...θα ήθελα με τρένο που δέν το έχω κάνει ποτέ !!!

5)Walk/trip with: car, motorbike, bicycle, foot, airplane, train....you choose which is the ideal transport !!
Walk...with bicycle or bike...sooo much fun...and trip...hmmm...i have traveled with aeroplane many times...i'ts not that i'm afraid but it is also tedious...so i would love to make a trip with train...i've never dοne it and i think it would be very nice !!!

Tώρα είναι η σειρά μου να απονείμω αυτά τα βραβείααα...και έχουμε και λέμε....
Βασικά δέν μπορώ να ξεχωρίσω πιά κανένα blog...άρχισα να διαλέγω κάποια αλλά το μετάνιωσα και σταμάτησα...και να σας πώ γιατί...γιατί όλα τα blogs που παρακολουθώ έχουν κάτι όμορφο να προσφέρουν !!! Οπότε το χαρίζω σε όλες και όλους σας !!!
Σας φιλώ γλυκά...καλό απόγευμα και καλό σαββατοκύριακο !!! :ο))

Now it's my turn to giveaway these awards...so...let's see...
Well...i can't pick out some blogs cause every blog i follow has something beautiful and unique to offer so...i give these awards to all of you !!
Kisses and have a great weekend !!! :ο)) 

  

25 σχόλια:

  1. Ωωωω! Καταπληκτικό αυτό το κρεμαστό! Μου αιχμαλώτισε το βλέμμα! Μπράβο και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...simply beautiful! ~ thankyoU dear kind gentle friend!...
    ...xXx...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι εξαιρετικό!! Μαγεύτηκα με τις υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κολιέ είναι όχι απλά τέλειο...είναι υπέροχο! Πολύ ωραία ιδέα και πολύ καλά εκτελεσμένη! Μπράβο σου!!!!
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βραβειάκια!! Να σαι καλά να τα χαρείς!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μυρσινακι μου γλυκο,τι ομορφο κοσμημα ειναι αυτο?Τελειος συνδυασμος το φωτεινο μπλε με το χαλκο!!!!!!!Μπραβο!!!!!!
    Ευγε για τα βραβειακια!!!!!Σου αξιζουν!!!!!!
    Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπέροχο....να μπορείς να παγιδεύεις τις σφαίρες φωτός...σε ένα τόσο εξαίσιο αποτέλεσμα!!!!!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανο το κρεμαστό!!!Πραγματικά αιχμαλωτίζει το βλέμμα!Συγχαρητήρια και για τα βραβειάκια σου, εύχομαι να τα 1000σεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο!
    Μοιάζει με μπουκαλάκι με μαγικό μπλε υγρό! :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μυρσινάκι είναι υπέροχο το κόσμημά σου!!!!! Πολύ ιδιαίτερο!!!!
    Μπράβο σου καλή μου!!!!! Και συγχαρητήρια για τα βραβεία.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι έχεις γίνει ειδική στο να παγιδεύεις-αιχμαλωτίζεις σφαίρες.Όμορφος ο συνδυασμός πέτρας και χαλκού. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μυρσίνη!
    Πολύ όμορφο το κολιέ. Αυτό το χρώμα είναι η αδυναμία μου!
    Χριστίνα
    http://www.fauxbilicious.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάλι την παγίδευσες! Και τι χρώμα! Πολύ-πολύ όμορφο! Γιασεμί μμμ μοσχοβολιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Your blog and jewelry are stunning! I'm following you...glad to be a part of something so beautiful!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Wow..so very beautiful...I love your orbs/pendants..totally gorgeous my friend!Love the color...so magical..you are awesome.!! yay..congrats on all your awards..and so lovely to hear more about you!
    I love red wine too..and aquamarines/blues too..jasmine is so pretty a scent!! you are a wonderful spirit in all that you do and share...i am happy to have met you kindred!
    hugs and sparkles
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά ομορφιά!!!Να περνάς πάντα ωραία.Τι τέλειο κολιεδάκι.Μου αρέσει πολύ το χρώμα που διάλεξες.Κοιτά να δεις που με εσάς που έχω μπλέξει θα αρχίσω να απαρνιέμαι το αγαπημένο μου μαύρο χρώμα χαχα .Να χαίρεσαι τα βραβεία σου.Τα αξίζεις.Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μυρσινάκι παγίδευσες το φως και μας τύφλωσες απο ομορφιά! Νάσαι καλά Δευτεριάτικα,μαζί με την ηλιόλουστα ανοιξιάτικη μέρα και τις απαντήσεις σου στο βραβείο, έφτιαξες τη βδομάδα μου με χαμόγελο.
    Οπως διαπίστωσα έχουμε πολλά κοινά στις απαντήσεις...τυχαίο;;;
    Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα και του χρόνου με Υγεία!
    Φιλάκια νεράϊδά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μυρσινάκι μου, είναι υπέροχο!!! Να περνάς πάντα τόσο όμορφα και να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τελοια κοριτσι..εκανες πολυ καλη δουλεια..το χρωμα ωραιοτατο..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά !!!!
    Πολύ όμορφο χρώμα έχουν οι σφαίρες στο νέο σου κόσμημα ! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου καλή μου Μυρσίνη !!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι υπέροχο χρώμα!!!!! Φοβερό κομμάτι! Φιλενάδα μου λατρεύω την επικοινωνία μας και ποτέ δε με κουράζουν όσο μακροσκελή και να είναι τα σχόλιά σου, κάθε άλλο!!!! Όσο πιο μακροσκελή είναι τόσο πιο χαρούμενη με κάνουν! Λυπήθηκα όμως για τις χνουδωτές αγαπούλες ελπίζω να ξεπερσατούν τα προβλήματα σύντομα! Είδες που έχουν άγχος κι αυτά? Τα ψυχουλίνια μου!!! Εγώ από τη μεριά μου έχω άλλα προβλήματα :( Γέννησαν δύο γατούλες μου και αποκτήσαμε 8 πανέμορφα χνουδομωράκια!!! Όμως έχουν μια μόλυνση στα ματάκια τους και τα έχω πλακώσει στις θεραπείες, κολίρια, αντιβιώσεις... Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να ξεπεραστούν τα προβλήματά μας φιλενάδα!!!! Σου στέλνω πολλά φιλάκια και μια σφιχτή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ουάου...υπέροχο πραγματικά...Μα κάνεις κάτι συνδυασμούς και δεσίματα!!! Εντυπωσιακά!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. The smell of earth after it has just rained--:) Yes a very lovely smell! This was fun reading about some of things you like. What kind of teas do you like to drink? My favorite in the evening time is kava and my favorite treat tea is vanilla hazelnut (but are Yogi brands) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγώ σου έχω αδυναμία..γι αυτό και τα βραβεία..το ομολογώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...