Σελίδες

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Crochet lilac newborn baby booties and pattern !


Καλό μήνα σε όλους !!
Έυχομαι να είστε και να περνάτε όλοι καλά !! Εγώ εδώ, συνεχίζω για λίγο ακόμα το πλέξιμο, αλλά σε κάπως πιό χαλαρούς ρυθμούς γιατί δέν μου αρέσει να αγχώνομαι όταν δημιουργώ..τα λάθη με καθυστερούν αλλά πρέπει να έχω υπομονή .
Τελευταία πάντως έχει αρχίσει να μου λείπει η δημιουργία κοσμημάτων και θέλω πολύ να ξαναρχίσω, αλλά, έχω αφήσει και κάποιες δημιουργίες στη μέση που πολύ θέλω να τις συνεχίσω και να τις τελειώσω !!


Σήμερα θέλω να σας δείξω άλλο ένα ζευγάρι μωρουδιακά πλεκτά μποτάκια που έπλεξα πριν λίγο καιρό ! Είναι για νεογέννητες μπεμπούλες 0-3 μηνών .

*******

Have a great month everybody !!
Hope you are all fine and having a great time whatever you do !! As for me, i keep crocheting baby things but in a more relaxed pace as i don't like getting anxious when i create. I'm making mistakes that keep me delayed but i must have patience !
However, lately i started missing creating jewelry and i really want to start again as i also left some creations half done, so I want to continue and finish them !!


Today, i wanna show you another pair of baby booties that i crochet sometime ago ! These are for newborn baby girls 0-3 months . 

     
  

Διάλεξα αυτή την υπέροχη απόχρωση του λιλά, το φωτεινό μώβ της λεβάντας !

I chose this wonderful shade of lilac, a light lavender color !


Το μαλλί είναι Merino Extrafine !

The wool is Merino Extrafine ! 


Η άλλη πλευρά των παπουτσιών .

The other side of the shoes .


Ένα ζούμ στο κουμπάκι....

A zoom to the button....


...και μία τελευταία φώτο για να σας δείξω καλύτερα το σχέδιο και πώς ανοίγουν τα παπουτσάκια !

...and a last photo to show you the design better and how the shoes opens !

*******

Όταν ανακάλυψα τις οδηγίες για αυτά τα υπέροχα παπουτσάκια ξετρελάθηκα !!! 
Σας δίνω το λίνκ με το πατρόν για να φτιάξετε κι εσείς άν θέλετε για τα μικρά σας πλασματάκια ή για δώρο στα μικρά των φίλων σας !!! Σίγουρα θα ξετρελαθούν οι γονείς  αφού το σχέδιο είναι υπέροχο, μοντέρνο αλλά και το μαλλί Merino είναι πολύ απαλό και πολύ ζεστό !!

Και επειδή άκουσα ότι ένα Δελφινάκι που κυκλοφορεί στην γειτονιά μας διοργανώνει ένα διαγωνισμό με θέμα το λιλά χρώμα σκέφτηκα να πάρω κι εγώ μέρος με τα λιλά μου παπουτσάκια !!
Σ' ευχαριστούμε Δελφινάκι ! Μου αρέσουν πάρα πολύ οι διαγωνισμοί που μας εμπνέουν και που μπορούμε να πάρουμε μέρος με δημιουργικό τρόπο !!

*******

When i found the instructions for these wonderful boots i was very excited !!
I give you the link to the pattern if you like to make these sweet little boots for your little creatures or for your friend's creatures as a gift !!! Parents will definitely love these as this design is wonderful, modern and Merino wool is very soft and warm !!

I also heard that a little Dolphin organizes a contest with Lilac as the theme and i thought i will also participate with my lilac baby shoes !!
Thank you little Dolphin ! I really love the contests that inspire us and that we can take part in a creative way !!  

*******

Αυτά για την ώρα φίλοι μου !! Σας χαιρετώ και θα τα πούμε πάλι σύντομα με μερικά ακόμα πλεκτά μωρουδιακά παπουτσάκια !!
Φιλιά !  :o))


That's all for now folks !! Salute and we will talk soon again with more crochet baby shoes to show you !!
Kisses !  :o))

10 σχόλια:

  1. MIRSINI MOY KATAΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ !!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ !!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρσίνη μου, τα μπεμπέ παπουτσάκια σου ήρθαν στην καταλληλότερη ώρα!! Έψαχνα κάτι αντίστοιχο για μια νεογέννητη μπέμπα και ομολογουμένως ούτε στο μυαλό μου να ήσουν! Γεια στα χρυσά χεράκια σου, έγιναν κουκλίστικα και επέλεξες όμορφο χρώμα!! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για το πατρόν. Καλό μήνα με πολλές ακόμα ζουζουνίστικες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρσινάκι, τέλεια τα μπεμπέ μποτάκια!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρσινη μου τα μποτακια σου τα λιλα ειναι πανεμορφα, καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oh honey, these are incredible! You are so gifted, my sweet Mirsini. Hugs, Mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου αγαπητή Μυρσίνη..χαίρομαι που βρεθήκαμε..και επειδή μόλις τώρα γνωρίστηκαμε δεν ήξερα ότι φτιάχνεις κοσμήματα , θα περιμένω με χαρά να τα δω κι εγώ... πλέκεις πολύ όμορφα..ευχαριστώ που πέρασες και για το όμορφο σου σχόλιο και που σου άρεσε ο διαγωνισμούλης μου και για τη συμμετοχή σου... χαρηκα που σου αρέσει το λιλά :) φιλούθκια και καλή επιτυχία
    Ευχαριστώ για την όμορφη αναφορά στο διαγωνισμό μου , μου άρεσε και τα καλά σου λόγια και που σου αρέσουν οι διαγωνισμοί δημιουργίας..να σαι καλά Μυρσίνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι πανέμορφα. Συγχαρητηρια και για την επιλογή του χρώματος, ειναι εξαιρετικό και αναδυκνειει το σχέδιο. Το μανιταράκι μου δεν το έλαβα αλλά δεν πειράζει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hugs Mirsini..you are amazing! Wowness! I am so in love with this color...it is so magical and fairy-esque and full of beauty! I am loving the buttons you are using too..they really add that bling of perfection! Your photos are fantastic..pure enchantment!! Thanks for sharing your beautiful creations..so inspiring!
    Wishing you a beautiful rest of week my friend!!
    xoxo
    Victora

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...