Σελίδες

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

More charming chain mail bracelets for spring & summer !!!

Χαιρετώ την αγαπητή blogoπαρέα !! Ελπίζω να είστε όλοι καλά !! 
Σήμερα θα μπώ κατευθείαν στο...ψητό !!! Όχι καλέ...δέν έχει να κάνει με μαγειρική η σημερινή ανάρτηση...αυτή την τέχνη δέν την κατέχω ακόμα καλά και γι'αυτό και δέν αναφέρομαι ποτέ σε αυτήν...ας μήν πολυλογώ πάλι..όταν όμως βρώ χρόνο..ελπίζω σύντομα ..έχω διάφορα να σας δείξω ! Προς το παρόν..σας παρουσιάζω τα καινούρια χαριτωμένα βραχιολάκια chainmaille με φυλαχτά και χαντρούλες που δημιούργησα για την 'Ανοιξη & το καλοκαίρι !!

I greet the lovely fεllowship !! Hope you are all fine !!
Today i will go straight to the point !!! I don't have enough time to share more with you today...but when i will find time...i hope soon.. i have several things to show you !
For the time being i present you the new "charming chainmaille bracelets" with combinations of metallic charms and several types of beads that i created for Spring & summer !! 

    
Chainmaille bracelet made with copper rings..copper charms, wooden coloured beads and plastic pearls..and a turquoise tooth bead from fimo !

Chainmaille bracelet made with basic metal rings in gun-metal copper colour...copper patinated confetti, copper charms and blue glass tooth beads tied with copper wire ! 

Chainmaille bracelet made with bronze rings...bronze charms, purple and pink glass beads, emerald died pearls & pink glass tooth bead tied with bronze wire !   

A closer look to the bird house charm !!

Chainmaille bracelet made with smaller bronze rings....bronze charms, light pink glass beads, a tiny pink stone bead & golden-green died pearls !!! 

Last chainmaille bracelet made with silver plated rings...silver tone metal charms, emerald & purple died pearls !! 

Nα έχετε μία όμορφη νύχτα ή μέρα και θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ που πάντα με κάνετε να νιώθω τόσο όμορφα με τα αγαπητά & γλυκά σας σχόλια ! 
Φιλάκιαααααα!! :ο))

Have a great day or night and thank you very much for always making me glad with your lovely & sweet comments !!
Kissseeeeeees!! :o)) 

25 σχόλια:

  1. Bρε Μυρσινακι μου,τι ωραια βραχιολακια εφιαξες παλι!!!!!!!!
    Ομορφα και χαριτωμενα ειναι!!!!!!!!!!!Μπραβο γλυκεια μου!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yπέροχα όλα τα βραχιολάκια σου Μυρσίνη μου αλλά ξεχώρισα λίγο περισσότερο το τελευταίο!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρσινάκι τι όμορφα βραχιόλια έφτιαξες; Μου αρέσουν όλα πάρα πολύ. Για άλλη μια φορά..... ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    Σε φιλώ - Νατάσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. More beautiful pieces, it is great to see you making so much stuff......Good luck with it all, they have a lovely light playful quality......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα..πως μου αρεσουν τα βραχιολακια που εκανες..αυτη η αλυσιδα κανει την διαφορα πιστευω..και το χρωμα της..να σε καλα κοριτσι..μου αρεσουν ολα οσα φτιαχνεις..σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ γουστοζικα τα έφτιαξες. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια είναι! Θα τα φορούσα όλα!!! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Μυρσινούλα μου!!!Τι όμορφα και γλυκά βραχιολάκια!!! Μπράβο μικρή μου μαθητριούλα (όχι στα βραχιόλια...εδώ μάλλον είσαι εσύ η δασκάλα...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω απολύτως με την Κυρία,αν και θαλασσοδαρμένη (σαν το χταπόδι με χτυπάει ...την αναδυομένη!)δεν μπορώ να μην επιβεβαιώσω του λόγου το αληθές!
      Φιλάκιααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  9. Ρεεεεεεε είναι τέλειααα! Τα διαλέγεις τόσο ωραία αυτά τα μικρούτσικα που κρεμάς σε κάθε βραχιολάκι! Σούπερ ουάου! Αντε αντε φτιάξε και κατι πεταλουδένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα βραχιόλια με τις μπρονζέ αποχρώσεις. Κι αυτό το μικρούλι σπιτάκι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...beautiful ~ thankyoU for this share! ~ blessed be!...
    ...xXx...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Μυρσίνη!
    Πολύ όμορφα βραχιόλια!
    Η τεχνική του chainmaille αρέσει και σε μένα πάρα πολύ και σκοπεύω να ασχοληθώ ιδιαίτερα όταν θα βρώ απο που να προμηθεύομαι καλής ποιότητας κρίκους.
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο στο blog μου. Καλό Σαβ/κο και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πανέμορφα, όπως όλα σου τα κοσμήματα.... μπράβο!
    να έχεις ένα όμορφο Σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλεια!!
    που έχεις χαθέι???
    οποτε έχεις λίγο ελεύθερο χρόνο πάρε τηλ^^
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μυρσινάκη μου γλυκό είναι πανέμορφα.!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι!!!!Ανυπομονούμε να δούμε και τις άλλες ομορφιές σου.!!!Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γατοφιλενάδα είναι όλα πανέμορφα!!!βάλε και καμιά γατούλα τσαρμ στα επόμενα!!! χιχιιχ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφα και έχω να σου πω ότι ήρθα τυχαία γιατί είδα κάπου το όνομά σου και πάτησα! Εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το μπλόγκερ και να μη μου εφανίζει αναρτήσεις από σελίδες που είμαι μέλος
    Φιλιά
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα καλύτερα μας άφησες κοριτσάρα μου και με ακόμα καλύτερα θα επιστρέψεις!!! Φιλιά πολλά και καλή Πρωτομαγιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Absolutely gorgeous and magical!!...what a stunning piece my friend..you are soooo awesome!! This feels like pure poetry and magic combined..what a special piece!
    HUgs and sparkles
    V~

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...