Σελίδες

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Meowwwww !

Γεια σας φιλοι μου! Δεν ειμαι πολυ καλα τις τελευταιες μερες γιατι ο ενας μας γατουλης ειναι αρρωστος ! Εχει μια στομαχικη ιωση και εχει να φαει τρεις μερες και δυο μερες να πιει νερο. Ανυσηχουμε πολυ γι'αυτον και το μονο που θελουμε ειναι να τον δουμε παλι να τρωει γιατι αυτο ειναι πολυ επικινδυνο για την υγεια του ! Αυτο συνεβη την παρασκευη και δεν μπορουσαμε να επισκεφθουμε την γιατρο οποτε περιμεναμε να ερθει η δευτερα. Ελπιζω να γινει γρηγορα καλα γιατι δεν αντεχω να τον βλεπω ετσι αδυναμο. Οποτε καταλαβαινετε, δεν εχω και πολυ ορεξη για δημιουργια. Εχω αρχισει ενα βραχιολι chain maille και το φτιαχνω πολυ αργα. Θελω να μοιραστω μαζι σας καποιες φωτογραφιες με ολους τους γατους μου, γιατι δεν σας τους εχω δειξει ολους μαζι ! 
Σας χαιρετω και ευχομαι ολα να φτιαξουν συντομα για τον γλυκο μου γατουλη! 


Hello my friends ! I'm not so well lately cause the one of our cats is sick ! He has a stomach flu and he hasn't eating three days now and hasnt drinking water for two days . We are really worry about him and we just want to see him eating again cause this is very dangerous for his health ! This happened on friday and we couldn't visit the doctor in the weekend so we waited till monday. I hope he will be fine soon cause i can't stand see him so week :( . So you understand that i'm not so much in the mood of creation. I started a chain maille bracelet but i'm making it really slow. I wanna share with you some photos with my cats, cause i haven't shown you all of them ! 
I send you my greetings and i wish that soon everything will be fine for my sweet cat! 


                                                                          
 Coki ! The pink panther! (our sick one)
Coki! Ο ροζ πανθηρας! (ο αρρωστουλης μας)
        

 Tsiblas! ( in greek means the thing we have in our eyes when we woke up :) 
The grey tiger!
Tσιμπλας! Ο γκριζος τιγρης!

                                                                              
 Whity! The Eskimo cat!
                    Aσπρουλης! Ο γατος Εσκιμωος!

                                                                        
 Parias ! The Anarchist cat ! ( the..."younger brother" of the family)
 Παριας! Ο Αναρχικος γατος ! ( ο..."νεωτερος αδελφος" της οικογενειας)
                                                         

Sleeping all together ! How cute is this !! 
 Κοιμουνται ολοι μαζι ! Ποσο χαριτωμενο ειναι αυτο !!

                                                                                  
 ....and some tender moments.
                                         ...και μερικες τρυφερες στιγμες.

                                                                        
    
Αυτες ηταν μερικες φωτος απο τα γλυκα μου γατσουλινια ! Θα σας δειξω και μερικες αλλες αν σας αρεσουν και συντομα θα σας δειξω και τον γλυκο μου σκυλο που τωρα δεν μενω μαζι του αλλα τον βλεπω οποτε πηγαινω στην μητερα μου και τον αγαπω πολυ πολυ πολυ....... οπως και ολα τα ζωακια που εχω γνωρισει η γνωριζω στη ζωη μου ! Τα ζωα ειναι οι καλυτεροι μας φιλοι! 
Σας φιλω !  :) 

Τhat was some photos of my favourite cats !! I will show you some more if you like and soon i will show you my sweet dog! I'm not living with him now but i see him every time i go to my mother and i love him  very very much like all the animals i met and meet in my life ! Animals are our best friends! 
Kisses to you !  :) 

46 σχόλια:

  1. Είναι πολυ όμορφα όλα τους!!Περαστικά στον γατούλη σου!Έχω κι εγώ μια γατούλα και ξέρω πόσο πολύ υποφέρω όταν έχει κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρσίνη μου πόσο συμφωνώ μαζί σου!!! Πολύ λυπάμαι για τον Coki... εύχομαι να το ξεπεράσει σύντομα αν και χωρίς νερό ανησυχώ. Μήπως να του έδινες με σύριγγα? Μην πάθει και αφυδάτωση!!!!! Σίγουρα είναι στομαχικό? (η μήπως είναι χτυπημένος?)Θέλω να μαθαίνω νέα του. Ολα τα γατάκια σου πάντως τα λάτρεψα μόνο που τα είδα! Αξιαγάπητα!!! (και απ'ότι βλέπω λατρεύουν το φακό!) Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρσίνη μου πολύ στενοχωριέμαι για τον γατούλη σου. Ελπίζω να γίνει σύντομα καλά!!!!!!! Να μας λες νέα του.
    Οι φωτογραφίες είναι τρέλα..... ειδικά εκείνη που κοιμούνται όλα μαζί είναι το κάτι άλλο!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρσίνη μου λατρεύω κι εγώ τα ζωάκια (όλα!) και έχω 10 γάτες που τις υπεραγαπώ! Καταλαβαίνεις πόσες περιπέτειες έχουμε περάσει κατά καιρούς! Φαντάζομαι την ανησυχία σου και συμπάσχω. Μακάρι να πάνε όλα καλά για τον μικρό μας φίλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΓΛΥΚΆ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΟΛΑ,ΑΛΛΆ ΕΙΔΙΚΆ ΕΚΕΙΝΗ Η ΕΙΚΌΝΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΎΝΤΑΙ ΌΛΑ ΜΑΖΊ ΕΊΝΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχομαι περαστικα στον γατουλη σου και συντομα να δουμε αναρτηση με ευχαριστα νεα για την υγεια του.
    Λατρεμενα τα ζωακια σου .......οπως ολα τα ζωα αυτου του πλανητη!!!!!Υπεροχες φωτογραφιες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά στο ροζ πάνθηρα...
    Ελπίζω να πάνε όλα καλά...
    Είναι όλοι τρισχαριτομένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ ελπίζω να γίνει γρήγορα καλά ο γατούλης σου!
    είναι όλοι τους γλύκες!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά στον αρρωστούλη Coki! Ελπίζω να γίνει γρήγορα καλά.
    Είναι όλα τόσο γλυκά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυρσίνη μου περαστικά στο γατούλη σου. Όλα σου τα γατάκια είναι γλύκες!!! Να τα χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Oh my word! How cute are these cats! I am sorry about Coki. I know animals do not eat when they are not well and they can go without food for quite a while, but going without water...that worries me because of dehydration. Can you take a syringe and squirt a little bit of water into his mouth? It sounds like kitty needs the doctor.

    As to the other kitties...Tsiblas looks like my Peppermint kitty. Maybe they're long-lost cousins? :) I really like the picture of them all laying together. Keep us posted on Coki's health.

    Blessings....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΤΟΥΛΗ ΣΟΥ!..
    ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ...
    ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥ..
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mirsini, I know you are busy...I just wanted to respond to your comment quickly. Thanks for the update on Coki. That is good that your doctor put him on a drip to rehydrate him and that he is taking medicine. I think it will be just a matter of time before he is well...poor thing. Oops! Is it a he or she?

    I have to say, I do think he is the cutest kitty out of the bunch. Don't tell the other cats I said that. :) Though they are ALL cute, Coki is the cutest in my eyes, probably because he has a pink nose!!!

    Blessings....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μυρσίνη αν και η δικιά μας περίπτωση είναι άσχετη είπα να στη πω μπας και χρειαστεί κάπου..έψαχνα και για το μέιλ σου για να μη σου γεμισω το μπλογκ αλλα δεν το βρηκα..:-(Όταν είχα μετακομίσει από το νησί στην Αθήνα η γατουλα μου που από μικρή είχε διάφορα προβλήματα σταμάτησε ξαφνικά να τρώει..νερό έπινε αλλά ελάχιστο..να μη στα πολυλογώ μετα από μια βδομάδα!!! την είχα πάει σε έναν πολύ καλό κτηνίατρο τότε στο Φάληρο και μου τη συντηρούσε καμια βδομάδα με ορούς..μέχρι ενέσεις αδρεναλίνης χρειάστηκε να της κάνουμε..τεσπα το πόρισμα όσο κουφό κι αν ακούγεται ήταν κατάθλιψη...καθαρά ψυχολογικοί λόγοι που δεν έτρωγε..στο τέλος αναγκαστικά την πήρα από το γιατρό σίγουρη ότι την χάνω πήρα και άδεια από τη δουλειά και την τάιζα με σύριγγα για 10 μέρες σχεδόν σταγόμα σταγόνα με το ζόρι μέχρι να συνηθίσει και να συνέλθει ξανά..Στο σύνολο το γατί είχε κλείσει 8 μέρες πριν την πάω στο γιατρό..μια βδομάδα με τους ορούς και 10 μέρες ακόμα που δεν έφαγε μόνη της..προσπάθησε έστω κι αν δεν θέλει να της δίνεις ανα τρίωρο λιωμένο φαγητό και νερό με τη σύριγγα έστω και ελάχιστα..κι αν νομίζεις ότι δεν είσαι σίγουρη με τον κτηνίατρο πήγαινε την και σε κάποιον ακόμα..το θεωρώ και λίγο απαράδεκτο που δεν μπορούσες να βρεις βοήθεια το Σαβατοκύριακο..αν μη τι άλλο γιατροί είναι κι αυτοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά!!!!!!Είναι όλα τους κουκλιά!Σας στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλενάδα όπως μου τα λες νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο! Αισιοδοξώ! Έτσι συνεχίστε να του δείχνετε αγάπη για να παίρνει δύναμη και τη φροντίδα σας και πιστεύω ότι αύριο θα'ναι λιιιγο καλύτερα και σιγά σιγά θα συνέλθει και όλα θα πάνε καλά! Σε φιλώ και τα λέμε πάλι αύριο. Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΓΑΤΑΚΙ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Wowee..awww....your cats are Soooo beautiful and gorgeous...what a magical post! I hope your kitty feels all shiny and sparkly real soon...get well kitty...sending healing sparkles..
    HUgs
    Victoria~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ti omorfa p einai t gatakia s... k axou t kahmeno t mikrouliii :( perastika t, elpizw n ginei grhgora kala...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Your cats are adorable! I sure hope Coki gets well soon. I know it breaks my heart when my animals get sick.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Μυρσίνη μου!!! Πως πάμε σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hi Mirsini, how are you? i am sorry to here your cat is sick. I hate when my cat is unwell, you feel so helpless.....so i know how worrying that can be. i just posted up a photo of my cat Aurelia, she is wild and looks a bit like your anarchist cat Parias......??hope all is well by your next post x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. βρε ολα καλα θα πανε μην σκας αγαπα τονε συ και θα μεγαλωσει καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dear Mirsini, hoping you cat is soon very much better x x hugs ruthie x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μυρσίνη μου, εύχομαι να συνέλθει ο καημενούλης (είναι κι όμορφος!). Εγώ προτιμώ τα σκυλάκια, αλλά ξέρω ότι όλα τα κατοικίδια γίνονται μέλη της οικογένειας, οπότε πώς να τα δεις αδιάφορα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφα γατάκια είναι αυτά!!!! Περαστικά στο αρρωστούλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Animals are indeed our greatest friends :) Love all your cats and I'm so very sorry to here one is ill. Wishing him all the best from acorss cyberspace. Keep us updated on how he's doing!
    Roisin x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα φίλη μου!!! Πως είμαστε σήμερα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΠΩς ΕΙΝΑΙ ΓΑΤΟΥΛΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι!!! Θα συνέλθει σύντομα όπως πάει! Μπράβο Coki!!! Και μπράβο και σ'εσάς που τον φροντίζετε! Φιλενάδα να μου λες τα νέα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ohhhh...it's horrible when our little fur friends are unwell...here's hoping that your puss cat gets all better really soon xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Μυρσίνη μου!!! Συνερχόμαστε σιγά σιγά ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχ μωρέ το κακομοιρούλι... Περαστικά του!!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι γατουλίνια ειναι αυτά !!!! Τα λατρέυω.....!!!! Να μου τα φιλίσεις όλα ***
    Περαστικούλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Your cats are so pretty. I hope by now the one is doing better.
    Nicole/Beadwright

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλό Σ/Κ φίλη μου, όλα θα πάνε καλά!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΛΥΤΕΡΑ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ?
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα Μυρσίνη. Είναι η πρώτη φορά που ξεναγούμαι στο χώρο σου και μου άρεσε πολύ. :) Περαστικά στο γατουλάκο σου...όταν αρρωσταίνει τα ζωάκια μας, είναι δύσκολα και σε καταλαβαίνω. Καλή δύναμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μυρσινάκι
    τι κάνει ο γατούλης; Σε καταλαβαίνω, εγω δεν είχα ζώα γιατί δεν ήθελα να δεθώ μαζί τους.Μέχρι που απέκτησα αδέσποτα!Τώρα έχω 4 σκυλιά και 2 γάτους (2 ψόφησαν το χειμώνα απο γρίππη)αυτά τα γλυτώσαμε απο του χάρου τα δόντια.
    Τα πονώ περισσότερο κι απο άνθρωπο,γιατί δε μπορούν να σου πουν τι 'εχουν.
    Περαστικά εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. αχχ τι γλυκούλια που είναι!!!! είδα ένα σχόλιο σου στην pinkdreamer που έλεγε συγχαρητήρια στις τυχερές!!εγώ είμαι η μια που κέρδισα δωράκι:D και ήρθα να δω το μπλογκ σου και μου άρεσει πολύ!! έγινα αμέσως μέλος μόλις είδα πως έχεις γάτες!!! είμαι τρελή με τις γάτες!!! :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θέλω να συμπληρώσω πως ο γατούλης που έχουμε εμείς ο μπέμπης μας είναι γιός μας :) μέλος της οικογένειάς μας κι όταν η μάνα μου με ρώτησε πότε θα δει εγγόνι και της είπα να ο εγγονός σου πες γειά στη γιαγιά μπέμπη..έφριξε!!!!χαχαχαχαχα!!!!! μπορεί ο κόσμος να με περνάει για τρελή που ασχολούμαι τόσο πολύ με τις γάτες αλλά δεν πειράζει... :P πρέπει να αποκτήσουν γάτα για να καταλάβουν(κι αυτό πάλι δεν είναι απόλυτο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...