Σελίδες

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Silver Fairies

Καλημερααα!!! Πως ειστε; Απολαμβανετε τις πρωτες φθινοπωρινες βροχες φανταζομαι!!!  
Μαζι με τη δροσια των πρωτων βροχων σκεφτηκα να σας δειξω κι εγω τα πρωτα κοσμηματα μετα απο τοσο καιρο και ειπα να ξεκινησω με το αγαπημενο μου θεμα που ειναι, τι αλλο, ο Νεραιδοκοσμος!! 
Πριν λιγο καιρο ειχα αγορασει μερικες ασημενιες νεραιδες και δημιουργησα τρια διαφορετικα κρεμαστα!! 

Good morniiiiing!!! How are you? Are you enjoying the first autumn rains? Along with the first rains i thought to show you the first jewelries after a long time and i will begin with my favourite subject, the Faery world!!
Some time ago i bought some silver fairies and i created three different pendants!!   


Η πρωτη Νεραιδα..... 
The first Fairy.....
....ειναι η Αιθερια Νεραιδα!! Ειναι ασημενια και τα κρικακια της αλυσιδας επαργυρα! Προσθεσα δυο βαμμενες περλες και δυο μεταλλικες χαντρουλες στις δυο ακρες της αλυσιδας. 
 
.....is the Essential Fairy!! She is silver and the rings of the chain are silver plated! 
I added two coloured pearls and two metallic beads to the edges of the chain! 


Η δευτερη Νεραιδα..... 
The second Fairy......
...ειναι η Νεραιδα της λιμνης!! Ειναι ασημενια και η αλυσιδα αποτελειται απο βαμμενες πρασινες περλες σε δυο αποχρωσεις, επαργυρα κρικακια και μεταλλικες χαντρουλες!
  
...is the Fairy of the lake!! She is silver and the necklace consists from green pearls in two shades, silver plated rings and two metallic beads !!


και..η τριτη Νεραιδα....
and..the third Fairy...
...ειναι η Μαγικη Νεραιδα!! Ειναι επισης ασημενια και τα κρικακια επαργυρα!  

...is the Magic Fairy!! She is also silver and the rings are silver plated!   

Δυο μικρα μεταλλικα μπουκαλακια με μαγικο φιλτρο κρεμονται απο την αλυσιδα!

 Two small metallic bottles with magic potion hanging from the chain! 


Αυτα ηταν τα Νεραιδισια κρεμαστα μου!!
 Μεχρι την επομενη αναρτηση φιλια σε ολους!
Να ειστε καλα!!  

 That were my faery pendants!!
 Till next time kisses to you all!! 
Take care!! 

:o)))))) 

24 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι Νεραϊδούλες σου!!!
    Πολλά Φιλιά, Μυρσινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ! ΤΑ ΤΑΙΡΙΑΞΕΣ ΑΠΙΘΑΝΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΕ !
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρσινούλα τέλειες οι νεραιδούλες σου, φτιαγμένες όπως πάντα με πολύ μεράκι και γούστο.
    Μπράβο σου!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκιά μου φίλη πόσο χαίρομαι πάντα όταν έχω νέα σου! Φθινοπώριασε για τα καλά ε? Καιρός για δημιουργίες! Οι νεράιδές σου είναι η μία ωραιότερη από την άλλη! Πολύ καλοδουλεμένα κομμάτια και πολύ κομψά! Προσπαθώ να σου πω ποιο μου αρέσει περισσότερο αλλά δε μπορώ, γιατί όσο τα κοιτάω τόσο δε μπορώ να ξεχωρίσω μόνο ένα. Μπράβο Μυρσίνη μου συνέχισε την καλή δουλειά! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η πρωτη και η δευτερη τελειες μπραβο με μαγεψαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful! Hoor-ray for the fairies!!! :) My favorite is the second one, with all the pearls. You are lucky to get Autumn rains, it's still so bone-dry here in Texas. I hope you are well, sweet friend. Many hugs and Autumn blessings to you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολες μου αρέσανε Μυρσίνη, νομίζω ότι διαλέγ τη δεύτερη! Τη φαντάζομαι να τσαλαβουτάει στη λίμνη της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yay...wow..Mirsini..these are gorgeous faeries..beautiful energy vibing forom them all..pure magic! Thanks for sharing your beautifl creations..I love the silver energies...dazzling!!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυρσίνη καλώς σε βρήκα!! Το μπλογκ σου είναι υπέροχο και δεν ξέρω τι να πρωτοκοιτάξω!! Οι νεραϊδούλες σου είναι πανέμορφες!! Συγχαρητήρια!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Μυρσίνη! Παραμυθένιες οι Νεραΐδούλες σου! Μου άρεσε πολύ αυτή της λίμνης! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ χαριτωμενες!!!!!μ αρεσει ιδιατερα η 1η!!!!!
    φιλια πολλα Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μυρσίνη μου, τέλειες οι νεραϊδούλες σου!!! Μου αρέσει ιδιαιτέρως η αιθέρια νεράϊδα, γιατί είναι ελεύθερη!!!φιλάκια, και ευχαριστώ που φιλοξενείς στο πανέμορφο blog σου την δική μου Νεράϊδα, εύχομαι να σε βοηθάει στις επιθυμίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μυρσίνη μου, βγάλε μια φωτογραφία της γατούλας σου να την δούμε κι εμείς καλή μου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μυρσινάκι πολύ ωραία τα νεραιδοκοσμήματα!
    Πρώτη φορά είδα αυτές τις νεράιδες κι εσύ τις απογείωσες!
    Καλό Σ/κ! Φιλάκιαααααα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΛΙΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΤΙΛ ΜΟΥ.ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα!!!!!
    Καλό χειμώνα!
    τι κάνεις όλα καλά?
    λατρεύω τις νεραιδούλες!!!
    να κανονίσουμε για κάνα καφέ!!!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα!
    Είναι πανέμορφα!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μυρσινάκι τι κάνεις? Τι υπέροχες που είναι οι νεραϊδούλες σου? Μπράβο!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...